اطعام حسینی در خراسان جنوبی/ راه‌اندازی ۷۲ آشپزخانه در ایام محرم

سلم آبادی از راه‌اندازی ۷۲ آشپزخانه در طرح احسان حسینی با محوریت مراکز نیکوکاری خراسان جنوبی خبر داد و گفت: در این مرحله از پویش ایران همدل بیش از ۴۶ هزار بسته معیشتی و ۵۰۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

«رضا سلم آبادی» در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند با اشاره به آغاز گام دوم رزمایش «ایران همدل» در سطح استان خراسان جنوبی اظهار کرد: پیش بینی می شود در این مرحله از رزمایش با مشارکت خیران، مراکز نیکوکاری و کمیته امداد ۴۶ هزار بسته معیشتی و ۵۰۰ هزار پرس غذای گرم در بین مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند توزیع شود.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه مرحله دوم رزمایش ایران همدل از ابتدای ماه محرم تا پایان صفر ادامه خواهد داشت، گفت: مهمترین هدف اجرای این رزمایش ایران همدل، اطعام افراد و خانوارهای نیازمند در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مؤمنانه، مواسات و همدلی است. 

 


سلم آبادی با اشاره به اینکه در آستانه ماه محرم قرار داریم، افزود: طرح اطعام حسینی در ادامه رزمایش ایران همدل با بهره‌مندی از ظرفیت ماه‌های محرم و صفر و ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) برای اطعام نیازمندان استان اجرا خواهد شد.

 

وی از راه‌اندازی ۷۲ آشپزخانه در طرح احسان حسینی با محوریت مراکز نیکوکاری استان خبر داد و عنوان کرد: این عدد به نیت اصحاب امام حسین (ع) در کربلا پیش‌بینی‌شده است و امیدواریم با هم‌افزایی  موسسات خیریه و گروه های جهادی بتوانیم در جهت رفع مشکلات پیش روی خانواده های نیازمند تلاش کنیم.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه گام اول رزمایش ایران همدل در ماه مبارک رمضان و همزمان با اوج شیوع ویروس کرونا، برگزار شد، گفت: بیش از ۴۳ هزار و ۴۰۰ سبد معیشتی و همچنین ۲۹۱ هزار و ۵۵۹ پرس غذای گرم با اولویت خانواده های ایتام، بیماران صعب العلاج، زنان سرپرست خانوار و سالمندان تحت حمایت توزیع شد.

 

سلم آبادی از مردم خیر و نیک اندیش استان خواست در گام دوم رزمایش ایران همدل نیز با شرکت در این پویش بار دیگر حماسه ای از جنس نوع دوستی خلق کنند.

 


وی به راه‌های کمک به طرح اطعام حسینی اشاره و خاطر نشان کرد: خیران و نیکوکاران می‌توانند با استفاده از روش‌های کمک غیر حضوری با شماره گیری کد دستوری #۰۵۶*۱*۸۸۷۷* یا واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۵۸۸۹۰ بانک ملی شعبه دادگستری بیرجند و همچنین شماره حساب ۰۱۰۲۱۰۲۸۹۱۰۰۵کمک‌های خود را برای اطعام نیازمندان در ماه محرم و صفر در قالب اطعام حسینی اختصاص دهند.

 

کد خبر 961211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha