اجرای ۱۴۵ ویژه برنامه در هفته دفاع مقدس

جانشین فرمانده سپاه دهلران گفت: در هفته دفاع مقدس ۱۴۵ویژه برنامه متنوع فرهنگی با محوریت فضای مجازی در سطح شهرستان اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از دهلران، «علی مرغزاری» در جلسه شورای اداری شهرستان دهلران که بi صورت ویدئو کنفرانس برگزارشد، اظهار کرد: شعار چهلمین سالگرد دفاع مقدس شعار محوری (ما قوی هستیم ) است که تبلور عینی آن را در همه عرصه ها در مقابل استکبار جهانی شاهد بوده ایم  و الگویی برای ملت های مسلمان و آزادی خواه شده ایم.

 

 وی ضمن  تبریک سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی و آغاز هفته دفاع مقدس و هفته دولت، گفت: ما هرچه داریم از شهدا آزادگان وایثارگران داریم.

 

مرغزاری به ستاد چهلمین سالگرد دفاع مقدس اشاره کرد  و افزود: در این هفته 145 ویژه برنامه متنوع در شهرستان برگزار می شود که با توجه به شیوع کرونا عمده این برنامه ها از طریق فضای مجازی انجام می شود.

 

جانشین سپاه ناحیه دهلران تصریح کرد: تجدید میثاق با شهدای گمنام، دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، رژه خودرویی و موتوری، برنامه های جهادی محرومیت زدایی و فضاسازی تبلیغی و فرهنگی از مهم ترین این برنامه ها در این هفته هستند.

 

وی گفت: نسل جوان ما نیازمند آگاهی از آرمان ها و ارزش های دفاع مقدس است که نیاز است در این حوزه تلاش و جدیت بیشتری صورت گیرد.

 

مرغزاری اظهار کرد: امروز مقاومت جمهوری اسلامی در مقابل زور گویان به الگویی برای تمام مسلمانان جهان تبدیل شده است که این بیانگر موفقیت نظام ما در مقابل استکبار است.

 

 وی  خاطرنشان کرد: انتظار است همه دستگاه ها در سطح شهرستان با فضاسازی مناسب  هفته دفاع مقدس را همچون گذشته و با شکوه گرامی بدارند.

 

کد خبر 961229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha