توجه ویژه به شبکه رابطین کانون/ اکثریت کانون ها برای تمدید مجوز مشکلی ندارند

طاهريان با بیان اینکه امسال به شبکه رابطین کانون های فرهنگی و هنری مساجد توجه ویژه می شود، گفت: اعتبار ویژه ای برای شبکه رابطین کانون های فرهنگی و هنری مساجد در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، «مرتضی طاهریان» در ارتباط مجازی با جلسه مسئولین امور مساجد شهرستان های همدان ، مدیر و کارشناستان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد همدان ضمن تبریک اعیاد ماه ذی الحجه و تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) گفت: با عنایت به تصویب اساسنامه ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد و براساس دستورالعمل جدید، مجوز برای فعالیت کانون ها صادر می شود .

 

معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور، دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی و سن حداقل 18  و حداکثر50 سال برای مدیران کانون ها، کسب امتیاز بالای دو هزار برای کانون ها در سامانه بچه های مسجد و داشتن امام جماعت به عنوان بخشی از شرایط لازم جهت صورت مجوز مجدد بیان کرد.

 

«طاهریان» خاطر نشان کرد: سال گذشته در نخستین رویداد ملی فهما برخی از کانونها حداقل فعالیت را داشتند و امتیازشان زیر دو هزار بود که بایستی شرایط فراهم شود و امسال تلاش خود را بیشتر کنند تا بتوانند امتیاز خود را به بالای دو هزار برسانند تا صدور مجوز برای این قبیل کانونها نیز انجام شود.

 

معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور با اشاره به اینکه کانونهای که در سال گذشته در رویدا فهما امتیاز بیشتر کسب کرده اند و جزو کانونهای برتر بودند در اولویت جهت صدور مجور قرار دارند، تصریح کرد: کانون های فرهنگی هنری که دارای فعالیت های شاخص هستند و فعالیت های خود را در سامانه بارگذاری می‌کنند به مرور زمان معرفی و مجوز فعالیت در هر یک از رواق های 12گانه به آنها اعطا می‌شود.

 

وی با بیان اینکه شبکه رابطین در سال گذشته شروع شده و در سال جاری نیز با جدیت دنبال می شود که امسال اعتبارات ویژه ای برای این کانونها درنظر گرفته شده، تصریح کرد: کار این کانونهای رابط این است که جامعه پیرامونی خود را به سمتی سوق دهد که درصد مشارکت کانونهای پیرامون خود را بالا برده و باعث مشارکت حداکثری آنها و ترغیب و تشویق کانونها در برنامه ها و فعالیت ها که در سامانه بچه های مسجد بارگذاری شده شوند.

کد خبر 961360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha