تسهیل گری در ثبت شرکت ها بستر رونق کسب و کار است

عبدالهی با اشاره به اهمیت تسهیل شرایط اشتغال در استان، گفت: تسهیل گری در ثبت شرکت ها، اقدامی موثر در بهبود روند کسب و کار است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « اسد عبدالهی» امروز(27 مرداد) در جلسه بررسی ایجاد پنجره واحد فیزیکی شروع کسب و کار در استان، اظهار داشت: ایجاد اشتغال و بهره برداری از ظرفیت های بومی در این حوزه مورد تاکید مجموعه مدیرت استان است.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان آگاهی بخشی، اطلاع رسانی و آموزش نیروی کار توانمند را عوامل موثر در توسعه کسب و کار  دانست و افزود: سهیل گری در ثبت شرکت ها بستر رونق کسب و کار است.

 

وی ادامه داد: بر اساس قانون برنامه پنج ساله ششم اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی و مصوبه هیأت مقررات زدایی و تسهیل صدور مجوز های کشور، وزارت امور اقتصادی اقدام به ایجاد پنجره واحد فیزیکی شروع کسب و کار کرده است.

 

عبدالهی اذعان داشت: هدف از ایجاد پنجره واحد فیزیکی، تسهیل گری و کاهش زمان مراحل شروع کسب و کار در کشور است که استان ها ملزم به تشکیل این واحد شده اند.

 

وی تصریح کرد: ثبت شرکت های با مسئولیت محدود در کوتاه ترین زمان ممکن و نهایتاً در چهار روز، از مهمترین دستاوردهای اجرای این طرح خواهد بود .

 

عبدالهی خاطرنشان کرد: به منظور ایجاد پنجره واحد فیزیکی در استان، همکاری و مشارکت دستگاه های اجرایی مرتبط در ارائه راهکارهای مناسب با این موضوع ضروری است .

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان اظهارکرد: طرح مذکور با تسهیل گری در ثبت شرکت ها موجب بهبود روند شروع کسب و کار می شود و حرکت به سمت توسعه را در پی دارد.

کد خبر 961382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha