آغاز ثبت نام از طلاب در مرکز اسراء تهران/ برگزاری کلاس ها به صورت مجازی خواهد بود

حجت الاسلام حسینی نیشابوری از آغاز ثبت نام طلاب پایه ۷ و سطح ۳ تفسیر در مرکز اسراءتهران خبر داد و گفت: کلاس های درس این مرکز از ۱۵ شهریور ماه و به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

«حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نیشابوری» در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان از پذیرش طلبه در مرکز اسراء تهران خبر داد و گفت: این مرکز در پایه هفتم و سطح 3 تفسیر طلبه می پذیرد.

 

مدیر مرکز اسراء تهران افزود: طلاب واجد الشرایط تا 15 شهریور برای ثبت نام در این دوره ها فرصت دارند و همه روزه می توانند به اداره معاونت اداری مرکز اسراء تهران واقع در میدان هروی مراجعه کنند.

 

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: برای مقابله با ویروس کرونا زیرساخت هایی برای ثبت نام آنلاین طلاب فراهم کرده ایم و علاقه مندان می توانند با شماره واتساپ 09923170967 برای ثبت نام در پایه 7 و سطح 3 تفسیر اقدام کنند و می توانند مدارک شان را از طریق واتساپ به این مرکز ارسال کنند.

 

حجت الاسلام حسینی نیشابوری با بیان اینکه 30 نفر در پایه 7 و 20 نفر در سطح 3 تفسیر پذیرش طلبه خواهیم داشت، گفت: مصاحبه ها به صورت حضوری و سه شنبه هر هفته برگزار می شود که در قالب مصاحبه آموزشی، تهذیبی، پیش نیازهای تخصصی خواهد بود.

 

مدیر مرکز اسراء تهران با بیان اینکه کلاس های این مرکز از 15 شهریور ماه آغاز خواهد شد و زیرساخت هایی فراهم کرده ایم که کلاس ها به صورت مجازی و در قالب آنلاین و آفلاین برگزار شود.

 

وی توضیح داد: بستر اجرایی مروارید برای برگزاری آنلاین کلاس های این مرکز پیش بینی شده است و کلاس های آفلاین نیز در پیام رسان ایتا برگزار خواهد شد.

 

گفتنی است، مرکز تخصصی تفسیر و مدرسه علمیه امام حسن عسگری زیرمجموعه های مرکز اسراء تهران می باشند که تحت زعامت مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی علامه جوادی آملی به آموزش طلاب می پردازند.

کد خبر 961422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha