«فهما» زمینه کشف استعدادهای نهفته در کانون های مساجد را فراهم کرد

سقاء گفت: رویداد ملی «فهما» زمینه بروز و کشف استعدادهای نهفته در کانون های مساجد را فراهم کرد و این روند تاثیر مثبتی برای حضور بیش از پیش نوجوانان و جوانان در فعالیت های فرهنگی در مساجد خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «نادر سقاء» امروز (27 مردادماه) در جلسه رابطان فهما کانون های مساجد شهرستان اردبیل گفت: استان اردبیل در ارزیابی رویداد ملی «فهما» استان دوم انتخاب شد و این نشان از فعالیت های ارزشمند ملی و مذهبی در استان است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: دومین دوره «فهما» نیز از سال آینده در استان اجرایی خواهد شد و امیدواریم فعالان کانون های مساجد همچون دور اول بتوانند توانمندی های خود را به خوبی نشان دهند.

 

این مقام مسئول اعلام داشت: اجرای برنامه های همچون «سه شنبه های تکریم»، روح مقاومت به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، «تابستانه فهما» و تکمیل پروفایل در سامانه بچه های مسجد از اولویت های «فهما» در سال جاری است.

 

سقاء یادآور شد: برنامه های آتی بزرگداشت ایام محرم و صفر با رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی صورت گیرد و در فضای مجازی نیز بازتاب عمومی داشته باشد.

 

وی عنوان کرد: آموزش از راه دور برای خانواده، مقابله با شبهات و پاسخگویی به آنها، تکریم کودکان و نوجوانان در فرهنگ سازی قرآن، نماز، ایثار و شهادت و برنامه های دورن خانه ها از دیگر برنامه های کانون های مساجد در شرایط حاضر است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: امیدواریم درخشش کانون های مساجد استان اردبیل در دومین دوره این رویداد همچون دوره قبلی باشد و شاهد بازتاب مناسبی از فعالیت های فرهنگی، اجتماعی، قرآنی، دینی و هنری کانون های استان باشیم.

 

در پایان این جلسه از مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا به عنوان کانون برتر کشوری در رویداد ملی «فهما» تقدیر و تجلیل شد.

کد خبر 961429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha