اجرای سومین دوره از چالش مجازی «هان مودو» در شهرستان شیراز

علوی تبار گفت: چالش ورزشی مجازی رشته رزمی «هان مودو» برای سومین بار متوالی در مرداد امسال با شعار «در خانه می مانیم و کرونا را شکست می دهیم» برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «رضا علوی تبار»، امروز (دوشنبه 27 مرداد) با اشاره به راه اندازی چالش ورزش در منزل و اجرای هنرهای فردی به خبرنگاران گفت: چالش ورزشی مجازی رشته رزمی «هان مودو» برای سومین بار متوالی در مرداد امسال با شعار «در خانه می مانیم و کرونا را شکست می دهیم» برگزار شد.

نماینده سبک «هان مودو» در شهرستان شیراز افزود: در برگزاری این چالش، هنرجویان این رشته رزمی پر مخاطب در بخش آقایان و بانوان و در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در سه دوره شرکت کردند.

وی اضافه کرد: هدف از اجرای این چالش، ایجاد فرصت تحرک و نشاط و شادابی در خانواده ها در پی شیوع کرونا و تعطیلی مراکز ورزشی بوده است.

علوی تبار با تشکر از استقبال مردم شیراز برای شرکت در این چالش عنوان کرد: حضور گسترده شرکت کنندگان، نشان از علاقه هنرجویان به  این رشته ورزشی رزمی است.

وی اعلام کرد: با ادامه شرایط شیوع کرونا و تعطیلی باشگاه های ورزشی، برنامه هایی برای تمرین کردن هنرجویان این رشته ورزشی و افزایش توان فیزیکی آنها در نظر گرفته شده که متعاقبا اعلام خواهند شد.

کد خبر 961483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha