سختی های دوران اسارت آزادگان برای نسل جوان بازگو شود

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، بر ضرورت بازگو کردن سختی های دوران اسارت آزادگان برای نسل امروز تأکید کرد و گفت: باید از ظرفیت هنر و هنرمندان استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سید احمد شاهرخی»، امروز(27 مرداد) با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و جانبازان دوران دفاع مقدس در جمع آزادگان، از آزادگان به عنوان الماس های گرانبها یاد کرد و گفت: هر روز بر ارزش آزادگان افزوده خواهد شد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به داستان‌های اسارت و محتواهایی که بر اساس این روایات نوشته یا ساخته شده است، افزود: دوران اسارت باید برای نسل امروز انقلاب بازگو و به تصویر کشیده شود.  

 

وی ادامه داد: هنرمندان باید با کمک هنر فاخر، این دریای بیکران مقاومت و ایثار را برای همگان به تصویر بکشانند، یادآوری آن دوران برای نسل امروز پر از درس است.  

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه آشنایی و معرفت با آنچه که در دوران اسارت رخ داده است، چیزی نیست که بتوان به آسانی به عمق آن پی برد، تصریح کرد: بهره مندی از ظرفیت های رسانه ای و هنرمندان و بهره مند شدن از حضور آزادگان بین جوانان لازمه بازگو کردن آن دوران است.

 

وی اظهار داشت: جبهه حق علیه باطل هنوز پا برجاست و این مبارزه هنوز ادامه دارد و با یاری خداوند این مقاومت نیز همچون مقاومت هشت سال دوران دفاع مقدس، به پیروزی خواهد رسید.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: سختی‌هایی که خانواده‌های اسرا و آزادگان در دوران اسارت متحمل شده‌اند را نباید هرگز فراموش کرد.

 

وی بیان کرد: رنجی که این خانواده ها کشیده اند، کمتر از سختی‌هایی که آزادگان به جان کشیدند، نیست و بهترین الگوی مقاومت است.

 

کد خبر 961539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha