جشنواره «روجا» برگزیدگان خود را شناخت

به دنبال انتشار فراخوان نخستین جشنواره فرهنگی هنری روجا ویژه بانوان آثار فاخری به دبیرخانه این جشنواره در انجمن سینمای جوان ساری رسید که ، سه بانو در بخش عکس و ۲نفر به‌عنوان شایسته تقدیر در بخش تصویرسازی(پوستر) به‌عنوان برگزیده اعلام شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،«سمیه قاسمی طوسی» امروز(27مرداد) در آئین اختتامیه نخستین جشنواره فرهنگی هنری روجا که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد، طی سخنانی ضمن تشکر از همه مجریان جشنواره، اظهار کرد: سعی ما بر این بود که به‌عنوان اولین رویداد فرهنگی و هنری در حوزه بانوان برگزاری این جشنواره و  رونمایی با حضور مسئولان را داشته باشیم که به لطف خداوند متعال موفق شدیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران افزود: طرح اولیه از جانب اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران ارائه شد و اینکه به‌خوبی پردازش شود خیلی مهم است، چراکه در حوزه بانوان و خانواده دارای ظرفیت‌های متعددی هستیم و بانوان توانمندی‌های زیادی دارند که باید زمینه بروز و ظهور این توانمندی‌ها فراهم شود.

 

وی بابیان اینکه برگزاری جشنواره‌ها بهترین فرصت برای شناسایی و تقویت استعدادهای بانوان در حوزه‌های مختلف به شمار می‌روند، اظهار کرد: امروز با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی کسب‌وکارها، مشکلات معیشتی و اقتصادی متعددی برای مردم ازجمله قشر اثرگذار بانوان ایجاد کرده است که باید با بازنگری در برگزاری فعالیت‌های فرهنگی هنری موجبات شکوفایی استعدادهای بانوان فراهم شود.

 

به گزارش شبستان،امروز(27 مراد) با حضور «عباس زارع» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و «سمیه قاسمی طوسی» مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری «سعیده خرسندی» و «تنهایی» نفرات شایسته تقدیر در بخش طراحی پوستر معرفی شدند. همچنین« سمانه شیرازی»،« نصیرایی» و«آهنگران» به ترتیب نفرات اول تا سوم در بخش عکس معرفی و تجلیل شدند.

کد خبر 961545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha