رونمایی از کتاب «درآمدی بر مبانی حدیثی بیانیه گام دوم انقلاب» در جهرم

حجت الاسلام دستداده گفت: کتاب «درآمدی بر مبانی حدیثی گام دوم انقلاب» به قلم امام جمعه جهرم به صورت مجازی رونمایی می شود.

حجت الاسلام «زین العابدین دستداده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: کتاب «درآمدی بر مبانی حدیثی گام دوم انقلاب» آخرین اثر حجت الاسلام «محمدحسین مدبر»، امام جمعه جهرم بوده که اخیرا چاپ و منتشر شده و قرار است در روزهای آینده به صورت مجازی رونمایی شود.

 

رئیس دفتر امام جمعه جهرم با اشاره به محتوای این کتاب، افزود: محتوای این کتاب، مبانی حدیثی بیانیه گام دوم انقلاب بوده و گفتمان سازی محتوای این بیانیه از اهداف انتشار این کتاب بوده است.

 

به گفته وی ورود انقلاب اسلامی به دومین مرحله خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی، پیروزی انقلاب اسلامی، آغازگر عصر جدید عالم، شعارهای جهانی، فطری، درخشان و همیشه زنده انقلاب اسلامی، دفاع ابدی از نظریه انقلاب اسلامی، ارتقا شگفت آور بینش سیاسی آحاد مردم، با اوج رسانیدن مشارکت مردمی و مسابقه خدمت رسانی و ثبات و امنیت و حفظ تمامیت ارضی ایران از جمله عناوین و موضوعات این کتاب است.

 

حجت الاسلام دستداده ادامه داد: همچنین در این کتاب موضوعاتی همچون تقابل ۲گانه جدید اسلام و استکبار پدیده برجسته جهان معاصر، آغاز انقلاب و نظام اسلامی از نقطه صفر، انقلاب اسلامی مایه سربلندی ایران و ایرانی، جمهوری اسلامی و فاصله میان بایدها و واقعیت ها، سنگین کردن کفه عدالت در تقسیم امکانات عمومی کشور، افزایش چشمگیر معنویت و اخلاق در فضای عمومی جامعه، ایستادگی روزافزون در برابر قلدران و زورگویان و مستکبران جهان، انقلاب چهل ساله و گام بزرگ دوم، ظرفیت امیدبخش کشور، فهرست طولانی فرصت های مادی کشور، گام دوم و سرفصل ها و توصیه های اساسی در پرتو امید و نگاه خوشبینانه به کشور دیده می شود.

 

وی با اشاره به رونمایی از این اثر که برگرفته از بیانیه گام دوم انقلاب؛ رهبر معظم انقلاب است، بیان کرد: این برنامه رونمایی ساعت ۲۱ روز چهارشنبه ۲۹ مرداد در دفتر امام جمعه جهرم برگزار می شود که به سبب شیوع بیماری «کرونا» از برگزاری تجمع برای رونمایی از کتاب معذور هستیم.

 

رئیس دفتر امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه این مراسم به صورت زنده از صفحه اینستاگرام ستاد برگزاری نمازجمعه جهرم منتشر می شود، خاطرنشان کرد: در این برنامه حجت الاسلام مدبر، امام جمعه جهرم و برخی دیگر از اساتید حوزه کتاب تبیین و شرح جزئیات این اثر می پردازند.

 

وی با اشاره به اینکه این کتاب در ۷۰ صفحه و به همت امور فرهنگی و تدوین آثار دفتر امام جمعه جهرم چاپ و منتشر شده است، تصریح کرد: کتاب «درآمدی بر مبانی حدیثی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» توسط نشر مصلی در شمارگان یک هزار نسخه به بازار کتاب عرضه شده است.

کد خبر 961560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha