​کلنگ ۸۲ مدرسه استثنایی در کشور به زمین خورد

​حسینی گفت: در طول پنج ماهه گذشته کلنگ ساخت ۸۲ مدرسه استثنایی به زمین خورده است و برنامه ریزی شده تا ۲۱۰ مدرسه استثنایی در کشور ساخته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سید جواد حسینی» شامگاه (دوشنبه 27 مرداد) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر 82 هزار دانش آموز استثنایی در  یک هزار و 600 مدرسه در کشور در حال تحصیل هستند.

 

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنايي كشور ادامه داد: دانش آموزان استثنایی در کشور به 210 مدرسه جدید نیازمند داریم و برای ساخت این مدارس از پنج ماهه گذشته اقدام شده است و تاکنون عملیات اجرایی 82 مورد آغاز شده است.

 

حسینی بیان کرد: 32 پایگاه سنجش با بیش از یک میلیارد اعتبار در تمامی استان های کشور راه اندازی می شود.

 

وی بیان کرد: در بستر فضای شاد، دیجیتال و به شکل نیم حضوری کار تعلیم و تربیت در کشور از 15 شهریور شروع می شود و ثبت نام ها به خوبی انجام شده است و در استان گلستان 91 درصد دانش آموزان تاکنون ثبت نام کردند  و 60 درصد دانش آموزان نوآموز نیز سنجش شدند.

 

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنايي كشور ابراز داشت: در طرح نهضت توان افزایی با استفاده از کمک خیرین برای کیفیت آموزش 105 قلم تجهیزات برای دانش آموزان استثنایی در نظر گرفته شده است که در کل کشور بالغ بر 80 هزار قلم این تجهیزات می رسد که سهم گلستان از این میزان چهار هزار قلم تجهیزات است.

 

کد خبر 961588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha