پویش محله طلایی محرم در بهشهر اجرایی می شود

ذبیح پور گفت: پویش محله طلایی محرم در بهشهر به همت شهرداری این شهرستان اجرایی می شود.

« فاطمه ذبیح پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بهشهر اظهار کرد: براساس این طرح «محله طلایی محرم » که به همت شهرداری بهشهر اجرایی می شود؛ در نظر داریم تا از هیات مذهبی، مساجد و حسینیه هایی که در محلات و معابر اصلی بهترین آذین بندی ماه محرم و صفر را ارائه کند و انجام دهند؛ تندیس طلایی عاشورا هدیه کنیم.

 

مسئول روابط عمومی شهرداری بهشهر افزود: افراد فعال در هیات مذهبی و مساجد بهشهر تا 15 شهریور ماه فرصت دارند که تصاویر آذین بندی معابر و خیابان ها را به شماره تلگرام 09370540500 ارسال کنند.

 

وی گفت: یکی از موضوعات مهمی که در راستای گرامیداشت ماه محرم پیگیری می‌کنیم مسئله یکپارچه مشکی پوش کردن سطح مناطق به صورت همزمان است.

 

ذبیح پور با اشاره به اینکه در آستانه ماه محرم سیاه پوش‌سازی سطح شهر بهشهر را به صورت همزمان آغاز می‌کنیم، گفت: تلاش داریم تا با توجه به وضعیت امسال و رعایت پروتکل بهداشتی در محرم، فضاسازی مناسبی در شهر انجام شود.

 

مسئول روابط عمومی شهرداری بهشهر تصریح کرد:  زیباسازی شهری بهشهر در محرم در قالب کمیته  زیباسازی به طراحی و نصب المان هایی در سطح شهر مخصوص به ایام محرم اقدام می‌کند.

کد خبر 961745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha