افتتاح و آغاز عملیات ۶۶ طرح گازرسانی در زنجان

احمدلو از افتتاح ۴۸ طرح و آغاز عملیات اجرایی ۱۸ طرح گازرسانی با اعتبار بیش از ۳۱ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت در استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان امروز در جمع خبرنگاران گفت: در هفته دولت امسال 48 طرح با اعتبار 11 میلیارد و 71 میلیون تومان افتتاح می شود.

 

موسی احمدلو از آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به 18 روستای استان در هفته دولت خبر داد و یادآور شد: بیش از ۲۰ میلیارد و ۷۶۹ میلیون تومان اعتبار هم برای این اقدامات  هزینه شده است.

 

به گفته وی، طرح های شرکت گاز در هفته دولت شامل افتتاح گازرسانی به ۴۰  واحد تولیدی – صنعتی، افتتاح گازرسانی به ۸ روستا و آغاز عملیات اجرایی ۱۸ روستای دیگر در استان زنجان است.

 

این مقام مسئول با اشاره به افتتاح طرح های گازرسانی به ۸ روستا در ۳ شهرستان خدابنده، زنجان و طارم خاطرنشان کرد: برای این طرح ها بیش از ۷ میلیارد و ۸۸۶ میلیون تومان اعتبار هرینه شده است تا ۵۲۷ خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره مند شوند.

 

به گفته احمدلو، با افتتاح این طرح ها؛ تعداد روستاهای بهره مند از گاز طبیعی استان زنجان به ۵۹۹ روستا با ۴/۸۸ درصد بهره مندی می رسد.

 

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ۱۸ طرح گازرسانی روستایی در هفته دولت تصریح کرد: با اجرای این طرح ها یک هزار و ۲۵ خانوار روستایی از نعمت گاز برخوردار می شود.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به افتتاح ۴۰ واحد تولیدی - صنعتی در هفته دولت، ادامه داد: برای اجرای این طرح ها ۳ میلیارد و ۱۸۵ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است.

 

کد خبر 961772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha