جایزه سال  بنیاد البرز به ۲ نخبه استان ایلام اهدا شد

در مراسمی به صورت ویدئو کنفرانس و در جریان همایش ملی نخبگان پنجاه و هشتمین سال جایزه بنیاد البرز از دو نخبه علمی استان ایلام تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، در جریان برگزاری پنجاه و هشتمین سال برگزاری جایزه بنیاد البرز از ۲ نخبه علمی استان ایلام با حضور مسئولان اجرایی و فرهنگی استان به صورت ویدئو کنفرانس در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام تجلیل شد.

 

این مراسم که در سالن جلسات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان با حضور حجت الاسلام« مرتضی عزیزی» مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام برگزار شد از سرکار خانم «آرزو حاصلی» دانشجوی دکترای تخصصی بهداشت باروری و آقای «حامد توان» دانشجوی کارشناسی ارشد پرستاری با اهدای لوح و جایزه نقدی تجلیل شد.

 

آرزو حاصلی دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود است که تالیف و گردآوری ۳ عنوان کتاب، ارائه ۵ مقاله عملی در مجلات علمی و کنفرانس های ملی و بین المللی، دیپلم افتخار در المپیاد دانشجویی کشور، ثبت ۲ اختراع با قابلیت تبدیل شدن به شرکت دانش بنیان و ساخت یک مدل بیواکولوژیکال را در کارنامه دارد.

 

حامد توان دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز تالیف ۳ جلدکتاب، ۳۳ مقاله علمی بین المللی، پژوهشگر برتر دانشگاه علوم پزشکی ایلام در سال های ۹۷ و ۹۸، ثبت ۲مورد اختراع و مجری ۹ طرح تحقیقاتی را در سوابق خود دارد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام در این مراسم ضمن تقدیر از این ۲ نخبه علمی استان، اظهار کرد: بنیاد فرهنگی البرز در سال 1342 شمسی با هدف کمک به اشاعه فرهنگ کشور و تجلیل از مقام علمی دانشمندان و پژوهندگان برتر ایرانی و تشویق دانشجویان و دانش‌آموزان برگزیده توسط  واقف خیراندیش  مرحوم حسینعلی البرز تأسیس و وقف شده است.

 

حجت الاسلام «مرتضی عزیزی» اظهار کرد: هر ساله این همایش در راستای حمایت و تشویق نخبگان علمی سراسر کشور از طریق اعطای جایزه بنیاد البرز در تهران برگزار می شد که در سال جاری با توجه به شیوع ویروس کرونا این مراسم به صورت ویدئو کنفرانس با حضور مسئولان بنیاد البرز و ریاست محترم سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در مراکز ۱۸ استان کشور برگزار شد.

 

وی تصریح کرد: در مراسم سال جاری  از 58 نخبه علمی سراسر کشور در رشته های مختلف علمی تجلیل شد، تصریح کرد: در رشته پزشکی از 10 نفر از نخبگان علمی این رشته تجلیل گردید که خوشبختانه ۲ نفر از این تعداد نخبگان علمی استان ایلام بودند که در این مراسم از آن ها با اهدای جایزه سال بنیاد البرز تقدیر شد.

 

 

 

 

 

کد خبر 961978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha