ارجاع طرح تعیین تکلیف کارشناسان بیمه کشاورزی به کمیته اداری و استخدامی کمیسیون اجتماعی

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس یازدهم، از ارجاع طرح‌های تعیین تکلیف کارشناسان بیمه کشاورزی و دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی به کمیته اداری و استخدامی این کمیسیون جهت تامین نظر شورای نگهبان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، علی بابایی در بیان دستورکار نشست نوبت بعدازظهر امروز (دو‌شنبه بیست و هشتم مردادماه) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: در این نشست طرح تعیین تکلیف کارشناسان بیمه کشاورزی (اعاده شده از شورای محترم نگهبان( مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به حساسیتی که نسبت به این طرح وجود داشت جهت بررسی بیشتر به کمیته اداری و استخدامی ارجاع داده شد.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: طرح دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی (اعاده شده از شورای محترم نگهبان)نیز از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تصریح کرد: با توجه به رانتی که این طرح ایجاد می‌کرد مورد اعتراض نمایندگان و دستگاه‌های امور استخدامی و سازمان برنامه و بودجه، دیوان محاسبات و سایر دستگاه‌های نظارتی قرار گرفت به همین دلیل این طرح نیز برای بررسی بیشتر به کمیته امور استخدامی ارجاع داده شد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مهمانان حاضر در این نشست، یادآور شد: در این نشست نمایندگانی از شورای نگهبان و سازمان های برنامه و بودجه و اداری و استخدامی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات حضور داشتند./

کد خبر 962012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha