طرح های نجات غریق در سواحل شهرستان رشت دایر شود

فتح اللهی با بیان اینکه با وجود درخواست ها نسبت به عدم حضور مسافر در گیلان باز شاهد حضور گردشگران هستیم گفت: جهت جلوگیری از غرق شدن مسافران ضروری است همه طرح های سواحل شهرستان فعال باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت،‌ «علی فتح اللهی» امروز(سه‌شنبه، ۲۸ مرداد) در جلسه شورای ساماندهی سواحل شهرستان رشت در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر اظهارکرد: شهرستان رشت دارای ظرفیت های بالایی در حوزه گردشگری است. 


فرماندار رشت با بیان اینکه خدمت به مردم از وظایف مهم مدیران است گفت: توجه به گردشگری زمینه اشتغال بسیاری از جوانان و رونق اقتصادی شهر را مهیا می کند. 


فتح اللهی به شیوع بیماری کرونا ویروس اشاره و تصریح کرد: متاسفانه با ورود این بیماری در جامعه بسیاری از کسب و کارها در حوزه گردشگری از رونق افتاده است و به مانند گذشته شاهد حضور مسافر نیستیم. 


وی ادامه داد: از مسافران می‌خواهیم در این بحران از مسافرت‌های غیرضروری به استان گیلان و شهرستان رشت خودداری کنند. 


فرماندار رشت با تاکید بر اینکه پروتکل های بهداشتی در حین سفر رعایت شود افزود: شهرستان رشت دارای سواحلی بسیار زیباست و این خود زمینه جذب گردشگر را فراهم می کند. 


فتح اللهی به ماه محرم و تعطیلات آخر هفته اشاره و خاطرنشان کرد: آخر هفته همزمان با دهه اول ماه محرم شاهد سیل عظیم مسافر به استان خواهیم بود. 

 

وی با تاکید بر اینکه طرح های نجات غریق بایستی در همه سواحل شهرستان فعال باشد اظهار کرد: طرح های ساماندهی سواحل از اهم وظایفی است که با جدیت با ورود مسافر بایستی دنبال و اجرایی شود.‌

کد خبر 962020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha