حفظ جان مردم، در اولویت برنامه های محرم است

حجت الاسلام جباری گفت: حفظ جان مردم، در اولویت برنامه های محرم است و باید برنامه ها و عزاداری های محرم با رعایت دستور العمل ها برگزار شود.

حجت الاسلام« سیدعربعلی جباری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بهشهر اظهار کرد: عشق به امام حسین(ع) عشقی جاودان است که از سال 61 تاکنون همچنان این مراسم و عشق و ارادت پابرجاست.

 

امام جمعه بهشهر افزود: اهمیت برگزاری محرم و بزرگداشت این ایام و عزاداری امام حسین(ع) از سال 61 تاکنون همچنان پابرجاست و هیچ گاه تعطیل نشده است و امسال هم با توجه به شیوع کرونا مراسم عزاداری تعطیل نیست بلکه با رعایت پروتکل بهداشتی عزاداری برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه هر خانه باید یک حسینیه و مکانی برای عزاداری امام حسین(ع) برای صاحبان منزل باشد، خاطر نشان کرد: تلاش داریم تا عزاداری ها سنتی و به صورت خانگی و دور از اجتماعات باشد و باید در این مسیر تلاش بیشتری انجام شود.

 

حجت الاسلام جباری گفت: حفظ جان مردم، در اولویت برنامه های محرم است و باید برنامه ها و عزاداری های محرم با رعایت دستورالعمل ها برگزار شود.

 

امام جمعه بهشهر اظهار کرد: بسیاری از مردم ما در طول سال و به خصوص در ماه محرم، با حضور در مراسم عزاداری امام حسین(ع) شفای بیماران خود را از این امام بزرگوار طلب دارند و امسال هم امیدواریم با ورود محرم با کرونا خداحافظی کنیم.

 

وی افزود: عزاداری در شهر و روستاها تابع برنامه و دستورالعمل ستاد کروناست و باید براساس برنامه های اعلام شده برنامه های محرم اجرایی شود.

کد خبر 962103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha