محور برنامه‌های سه‌شنبه‌های تکریم استان سمنان تجلیل از شهدای عملیات مرصاد است

فلاح لاله زاری با تأکید بر جایگاه و نقش استان سمنان در دوران دفاع مقدس گفت: به دلیل نقش بارز و مهم این استان در عرصه هشت دفاع مقدس و به ویژه عملیات مرصاد، محور برنامه های سه شنبه های تکریم تجلیل از شهدای این عملیات است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان،«فرشید فلاح لاله زاری» در مراسم تجلیل از خانواده شهیدان «محمدباقر امین الهی و محمد مهدی محب الشاهدین» در هشتمين هفته از اجراي طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم با اشاره به فعاليت‌هاي شهيد محب شاهدين از شهداي استان سمنان گفت: آن شهيد، هنرمند عکاس بود که از صحنه‌هاي جنگ روايت‌هاي مختلفي به يادگار گذاشته است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان تصریح کرد: در طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم که در آستانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس از سوی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برنامه‌ریزی شده است اقدام به فعالیت‌های فرهنگی همچون انتشار چندین کتاب و تولید فیلم‌های موردنظر با سالگرد دفاع مقدس کرده‌ایم.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان ادامه داد: در این طرح علاوه بر تجلیل از شهدای دفاع مقدس برنامه‌ای نیز برای تقدیر از شهدای مدافع سلامت داشته‌ایم.

 

وی با تجلیل از شهدا و نقش آنان در دفاع از انقلاب اسلامی گفت: به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس بیش از ۸۰ عنوان برنامه فرهنگی، هنری، قرآنی و ... در استان سمنان برگزار می شود.

 

فلاح لاله زاری گفت: به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد دفلاع مقدس برنامه ها و اقدامات گسترده فرهنگی در این استان صورت گرفته و تولیدات در زمینه های چاپ کتاب، کلیپ های موسیقی فاخر معرفی شهدای استان سمنان انجام شده است.

 

وی ادامه داد: این هفته از خانواده شهیدان «محمدباقر امین اللهی» و «محمد مهدی محب شاهدین» که از فعالان فرهنگی استان بودند، تقدیر می شود.

 

همچنین در بخشی از این ارتباط زنده تصویری پدر شهید امین اللهی و برادر شهید محب شاهدین به رشادت‌های شهیدان پرداختند.

 

مراسم سه شنبه های تکریم با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران و نیز حضور جمعی از مدیران و مسئولان و خانواده شهدای استان سمنان در مسجد الزهرای سمنان برگزار شد.

 

 

کد خبر 962116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha