ویژه‌برنامه «موکب» از سیمای خوزستان پخش می‌شود

حجت‌الاسلام امینی موحد گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل خانه‌ها به حسینه در شرایط کنونی کشور، ویژه‌برنامه «موکب» در دهه اول محرم از طریق سیمای مرکز خوزستان پخش می‌شود.

«حجت‌الاسلام میلاد امینی موحد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، اظهار کرد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل خانه‌ها به حسینه در شرایط کنونی کشور ویژه‌برنامه «موکب» در دهه اول محرم از طریق سیمای مرکز خوزستان پخش می‌شود.

 

مدیر مجموعه فرهنگی رسانه‌ای صف با بیان اینکه ویژه‌برنامه «موکب» در این کانون تولید شده و در 10 قسمت یک ساعته بر روی آنتن سیمای خوزستان خواهد رفت افزود: کارشناسان خبره مذهبی از جمله حجج اسلام شفیعی، حسن‌زاده و حاجتی از جمله مهمانان ویژه این برنامه هستند.

 

وی بهره‌مندی از ظرفیت شاعران و هنرمندان خوزستان از دیگر برنامه‌های «موکب» خواند و اضافه کرد: با توجه به اینکه در دهه اول محرم هر شب منتسب به یکی از شهدای کربلا است از این رو هر شب محوریت موضوع همان شخصیت منتسب است.

 

حجت‌الاسلام امینی موحد با اشاره به اینکه مادر شهیدان فرجوانی در شب شهادت طفلان مسلم در این برنامه حضور خواهد داشت تصریح کرد: این دومین برنامه تلویزونی مجموعه فرهنگی صف در سیمای خوزستان است.

 

وی با بیان اینکه برنامه شادباش به مناسبت دهه ولایت توسط این مجموعه از سیمای خوزستان پخش شد عنوان کرد: پیش از این، مجموعه فرهنگی رسانه‌ای صف با شبکه‌های سوم سیما، مستند و افق همکاری داشت.

 

مدیر مجموعه فرهنگی رسانه‌ای صف در پایان یادآور شد: این شبکه رسانه‌ای از سال 88 به صورت غیررسمی و در سال 94 با برند صف فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد و در تولید فیلم کوتاه، نماهنگ و ... نیز فعالیت می‌کند.

 

کد خبر 962155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha