افتتاح بزرگترین اورژانس تامین اجتماعی کشور در هفته دولت

نصرتی گفت: همزمان با هفته دولت، بزرگترین اورژانس تامین اجتماعی کشور با مساحت یک هزار و ۶۰۰ متر مربع در گرگان و کلینیک مجهز در شهرستان آزادشهر به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «احمد نصرتی» صبح امروز (چهارشنبه 29 مرداد) در آیین متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی هفته دولت در استان گلستان اظهار کرد:  پروژه تامین اجتماعی استان گلستان در سال ۹۹ و ۱۴۰۰ با ۳۳۷ میلیارد تومان سرمایه گذاری در نظر گرفته شده است.

 

مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان ادامه داد: بخشی از پروژه های تامین اجتماعی به دلیل شرایط کرونا و ضرورت افتتاح آن پیش از هفته دولت به بهره برداری رسید.

 

نصرتی بیان کرد: بزرگترین اورژانس تامین اجتماعی کشور در گرگان با مساحت یک هزار و ۶۰۰ متر مربع و کلینیک مجهز در شهرستان آزادشهر در هفته دولت به بهره برداری می رسد.  

 

وی خاطرنشان کرد: پیش از هفته دولت ۶ پروژه مهم شامل سی تی اسکن و ماموگرافی پیشرفته در بیمارستان خاتم الانبیای گنبدکاووس، هتلینگ و افزوده ۲۵ تخت بیمارستانی در بیمارستان حکیم جرجانی به بهره برداری رسید.

 

مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان گفت: ساخت اورژانس تامین اجتماعی در گرگان 20 میلیارد تومان و کلینیک آزادشهر 18 میلیارد تومان هزینه در برداشت.

 

 

 

کد خبر 962201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha