سلامت جسمی و معنوی مردم باید تامین شود

قدیر با اشاره به فرارسیدن ماه محرم گفت: در آستانه ماه محرم باید تمامی مسائل بهداشتی رعایت شده و وظیفه ماست که سلامت معنوی و سلامت جسمی همگان را تامین کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «محمدرضا قدیر» امروز (چهارشنبه 29 مرداد) در جمع ائمه جمعه استان قم که در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و با حضور آیت الله سعیدی نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد گفت: باید از مراجع عظام تقلید که آگاهانه پیام داده و با هوشیاری مردم را نسبت به مسائل بهداشتی حساس می کنند، قدردانی کنم.
 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: مدت ها کرونا با ما خواهد بود و باید نحوه زندگی خود را تغییر دهیم، نمی شود صورت مسئله را پاک کرد و ما باید ویروس را مدیریت کنیم.
 

وی با اشاره به فرارسیدن ماه محرم گفت: در آستانه ماه محرم باید تمامی مسائل بهداشتی رعایت شده و وظیفه ماست که سلامت معنوی و سلامت جسمی همگان را تامین کنیم.


قدیر گفت: اگر بیرق امام حسین(ع) در ماه محرم بالا نرود، مردم افسرده شده و باید فضاسازی شهری و برگزاری مراسم ها با رعایت دستورالعمل های بهداشتی مد نظر باشد.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: طبق دستورالعمل وزارت بهداشت برگزاری مراسم در فضای بسته ممنوع است و برگزاری دسته های عزاداری نیز نباید انجام شود.


وی با قدردانی از ائمه جمعه استان قم گفت: ائمه جمعه نقش موثری در تبیین برنامه ها و اقدامات بهداشتی دارند و دست یاری به سمت شما دراز کرده و امیدواریم بتوانیم محرم امسال را همانند ماه رمضان که الگو بودیم، برگزار کنیم.


قدیر تاکید کرد: دشمنان نظام نگاه ویژه ای به برنامه های قم دارند و می خواهند با قم هراسی در راستای ضربه به نظام بکوشند که نباید اجازه چنین کاری را داد.

کد خبر 962249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha