آغاز ثبت نام مرحله دوم ثبت نام حوزه علمیه مشکات رستگاران

حجت الاسلام علیزاده از آغاز مرحله دوم ثبت نام حوزه علمیه مشکات رستگاران خبر داد و گفت: دوره های آموزشی آزمایشی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

«حجت الاسلام حسین علیزاده» در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان گفت: مرحله دوم ثبت نام حوزه علمیه مشکات رستگاران شعبه تهران آغاز شده است.

 

مدیر حوزه علمیه مشکات رستگاران با بیان اینکه ثبت نام ویژه پایه های هشتم و نهم متوسطه آغاز شده و تا 13 شهریور ماه ادامه خواهد داشت، افزود: افراد علاقه مند برای تحصیل در حوزه که به هر دلیلی نتوانستند در آزمون ورودی حوزه های علمیه شرکت کنند، می توانند از این فرصت استفاده کرده و در حوزه علمیه مشکات رستگاران ثبت نام کنند.

 

وی با بیان اینکه مرحله اول ثبت نام حوزه علمیه ویژه هشتم و نهم متوسطه (سیکل) انجام شده و متقاضیان در حال گذراندن دوره آزمایشی هستند، گفت: پس از اتمام ثبت نام مرحله دوم کلاس های دوره آزمایشی مرحله دوم از 15 شهریور ماه سال جاری آغاز می شود.

 

حجت الاسلام علیزاده خاطرنشان کرد: پس از ثبت نام علاقه مندان جهت تحصیل در حوزه یک جلسه معارفه حضوری با حضور والدین متقاضی و حفظ پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

مدیر حوزه علمیه مشکات رستگاران یادآور شد: کلاس های دوره آزمایشی مرحله دوم به صورت حضوری و در قالب 20 جلسه برگزار می شود و پس از اتمام دوره آزمایشی دوره رسمی آغاز خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه در دوره دوم ثبت نام حوزه علمیه مشکات رستگاران در پایه هشتم و نهم 20 نفر ظرفیت وجود دارد، یادآور شد: کلاس ها به صورت حضوری و در قالب دو کلاس 10 نفره و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

 

مدیر حوزه علمیه مشکات رستگاران تصریح کرد: در صورت ادامه وضعیت شیوع کرونا کلاس های حوزه علمیه مشکات به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام علیزاده یادآور شد: علاقه مندان برای ثبت نام در مرحله دوم حوزه علمیه مشکات رستگاران می توانند به صورت حضوری به خیابان وحدت اسلامی، بعد از بیمارستان رازی، کوچه خندان مراجعه کنند و یا با شماره تلفن های 09127272169 و 02155696080 تماس بگیرند.

کد خبر 962258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha