به نفع امارات است که از تصمیم خود برگردد/ اهل سنت در ایران محدودیتی ندارند

مدیر مدرسه علوم دینی اهل سنت بندر خمیر تعادی سازی روابط امارات با اسرائیل را دهن کجی به امت اسلامی دانست و گفت: توصیه می‌‌کنیم که این کشور دست از این اقدام زشت بردارد چراکه به نفع آن‌ها خواهد بود.

«سید عبدالجلیل قتالی» صبح امروز (29 مرداد) در گفت و گو با خبرنگار شبستان از بندرعباس با اشاره به روز جهانی مسجد الاقصی اظهار کرد: مسجد الاقصی از اهمیت ویزهوای برای مسلمانان جهان برخوردار است که متاسفانه در اشغال رژیم اشغالگر قرار دارد.

 

مدیر مدرسه علوم دینی اهل سنت بندر خمیر ابراز داشت: متاسفانه این رژیم غاصب با اشغال قدس، فلسطینیان را مورد آزاد و اذیت قرار می‌دهد.

 

وی با ذکر این نکته که خداوند متعال مسلمانان را از ارتباط با این رژیم اشغالگر منع کرده است، عنوان کرد: در قران آمده است که از دوستی با دشمنان من خودداری کنید به همین جهت هیچ کشور اسلامی حق ندارد با چنین دشمن زورگو، کودک‌کش و متجاوزی ارتباط برقرار کند.

 

قتالی تشریح کرد: متاسانه کشور امارات متحده عربی با رژیم صهیونیست ارتباط برقرار کرده است که دهن کجی به ملت مسلمان جهان و مردم امارات متحده عربی است. توصیه می‌‌کنیم که این کشور دست از این اقدام زشت بردارد چراکه به نفع آن‌ها خواهد بود.

 

مدیر مدرسه علوم دینی اهل سنت بندر خمیر با بیان اینکه اکثریت مردم امارات متحده عربی با این اتفاق مخالف هستند، بیان داشت: امیدوارم دیگر کشورهای مسلمان جهان مراقب باشند که با کشوری ضد اسلامی که در حال مبارزه با اصل اسلاکم و دین است ارتباط برقرار نکنند.

 

قتالی ضمن قدردانی از نظام جمهوری اسلامی ایران، مطرح کرد: از زمان پیروزی با شکوه انقلاب اسلامی تا کنون مساجد زیادی برای اهل سنت ساخته شده است و می‌توان گفت که اهل سنت در ایران هیچ محدودیتی برای ساخت مسجد و مدرسه دینی ندارد.

 

وی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران به خوبی اجازه فعالیت مذهبی در قالب احداث مسجد و مراکز آموزشی را به اهل سنت داده است که جای تقدیر دارد.

 

مدیر مدرسه علوم دینی اهل سنت بندر خمیر با اشاره به آزادی بیان در نظام اسلامی ایران، تشریح کرد: تمام خطبه‌های علمای اهل سنت با اختیار و آزادی کامل خوانده شده است و هیچگونه تحمیلی در اسن زمینه وجود نداشته درحالیکه در بسیاری از کشورها خطبه‌ها از قبل نوشته شده است.

 

کد خبر 962275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha