تمامی دستگاه‌ها ملزم به آگاه‌سازی مشمولان دریافت تسهیلات کرونا هستند

شریعتی با بیان اینکه تمامی دستگاه‌ها ملزم به آگاه‌سازی مشمولان دریافت تسهیلات کرونا هستند گفت: بانک‌ها باید روند پرداخت تسهیلات را تسریع بخشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «غلامرضا شریعتی» امروز (چهارشنبه 29 مرداد) در جلسه تسهیلات کرونا، با اشاره به اهمیت حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در برنامه‌های خبر رسانه ملی اظهار کرد: لزوم حضور وی در برنامه‌های خبری شبکه استانی و خبرگزاری‌ها به جهت آگاه‌سازی و تشویق مردم و مشمولان به استفاده از این تسهیلات حمایتی دولت در مقابل بیماری کرونا احساس می‌شود.

 

استاندار خوزستان افزود: دولت شرایط جبران بخشی از خسارات ناشی از بیماری کرونا که بر زندگی مردم وارد شده را محقق کرده و با اطلاع‌رسانی بیشتر قطعاً همچون استان‌های دیگر، استقبال بیشتری از این طرح خواهد شد.

 

وی با تأکید بر موضوع اطلاع‌رسانی در این زمینه توسط دستگاه‌های مختلف اضافه کرد: لازم است آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و سایر دستگاه‌ها نسبت به آگاه کردن ذی‌نفعان و کسانی که توانایی استفاده از تسهیلات کرونا دولت را دارا هستند اقدام کرده و به ارسال پرونده‌های آنها سرعت بخشند.

 

شریعتی تصریح کرد: دستگاه‌ها از سختگیری و ایجاد مانع برای دریافت این تسهیلات بپرهیزند و بانک‌ها، به خصوص بانک‌هایی که میزان پرداخت‌های آنها نسبت به دیگر بانک‌ها کم است نیز روند پرداخت را تسریع بخشند تا شرایط جذب تسهیلات در استان افزایش مهیا شود.

 

وی با اشاره به تأثیر منفی بیماری کرونا بر معیشت مردم و روزمره بودن درآمد آنها یاد آور شد: برای مردم امکان اینکه چند روز بیکار باشند و زندگی خود را سپری کنند غیرممکن است این تسهیلات مرحمی است برای افرادی که معیشت آنها به واسطه شیوع بیماری کرونا آسیب دیده است و مسئولان نباید با سختگیری زیاد باعث مأیوس شدن مردم از دریافت تسهیلات کرونا شوند.

 

کد خبر 962288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha