خیرین نذورات محرم را در قالب جیره خشک به بهزیستی اهداء کنند

محمد محمدی با اشاره به توزیع ۱۱۰ هزار بسته غذایی در پویش کرامت علوی، شورحسینی در زنجان گفت: به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، خیرین نذورات محرم را به صورت خیره خشک اهداء کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل بهزیستی استان زنجان ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: به دلیل مقابله با شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری عزاداری محرم به صورت حضوری در مراکز نگهدای مددجویان بهزیستی وجود ندارد.

 

محمد محمدی با اشاره به نگهداری از 1100 مددجوی بهزیستی در مراکز نگهداری گفت: علیرغم پایین بودن سیستم ایمنی این افراد به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی خوشبختانه هیچ مورد کرونایی نداشیتم.

 

مدیرکل بهزیستی استان زنجان به هفته دولت و افتتاح برخی طرح ها در بهزیستی استان زنجان اشاره کرد و گفت: به همین منظور 10 واحد مسکونی مددجویی، 6 طرح اشتغالزایی و یک مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی در زنجان افتتاح می شود.

 

وی به مشکلات اقتصادی ایجاد شده برای برخی از مردم در پی شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: جامعه هدف بهزیستی هم از این آسیب در امان نمانده و نیازمند کمک خیرین است.

 

به گفته وی، کمک هزینه معیشتی برای افراد نیازمند و جامعه هدف اقلام کمک آموزشی و نوشت افزار برای دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش، وسایل بهداشتی، درمانی و دارویی برای مددجویانی که در مراکز نگهداری شبانه روزی معلولان و سالمندان مراقبت می شوند مورد توجه است.

 

محمدی خواستار همراهی خیرین و هیئات مذهبی در کمک به مددجویان بهزیستی گفت: به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، خیرین نذورات محرم را به صورت خیره خشک اهداء کنند.

 

وی به طرح ایران همدل و شعار«کرامت علوی، شور حسینی» اشاره کرد و گفت: طبق برنامه‌ریزی امسال ۱۱۰ هزار بسته غذایی بین نیازمندان و مددجویان کمیته امداد و بهزیستی توزیع خواهد شد.

 

به گفته مدیرکل بهزیستی استان زنجان، از ابتدای نهضت تامین مسکن بیش از ۲ هزار واحد تحویل مددجویان شده است؛ همچنین برای ۱۵۳ خانواده معلول نیز مسکن ساخته شده و ۱۳۲ واحد در آستانه تحویل است.

 

محمدی خاطرنشان کرد: در مرحله نخست پویش ایران همدل که در فاصله عید قربان تا غدیر برگزار شد، خیرین بیش از 2 میلیارد ریال کمک غیر نقدی شامل بسته‌های مواد غذایی، پوشاک و اقلام جهیزیه و ... و 400 میلیون ریال کمک نقدی برای اهدا به نیازمندان به بهزیستی استان زنجان اهدا کردند.

 

کد خبر 962347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha