خیمه های سلامت همزمان با ماه محرم در ورود قم دایر می شود

مالکی نژاد با اشاره به فضاسازی برای ورودی های شهر گفت: خیمه های سلامت در ورودی های شهر دایر شده و در این خیمه ها صوت عزاداری انجام و ماسک توزیع می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «حسن مالکی نژاد» امروز (چهارشنبه 29 مرداد) در جلسه ماه محرم که در ستاد کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد گفت: در خصوص مداحان جلسه ای در جمکران برگزار و نکاتی که مداحان باید رعایت کنند، تبیین شد که مورد استقبال نیز قرار گرفت.
 

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم تاکید کرد: شور حسینی باید باشد و از مداحان خواسته شد که در هیئت ها این شور را با رعایت کامل مباحث بهداشتی اجرایی کنند.
 

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای فضاسازی شهری گفت: در مورد فصاسازی شهر در کمیسیون فرهنگی جلسات مختلف برگزار و مواردی که باید امسال با توجه به شرایط کرونایی، مد نظر باشد، گوشزد شد.


مالکی نژاد گفت: یکی از اقدامات استفاده از المان های محرم است که مقرر شد توسط سازمان زیباسازی اجرایی و در کل شهر این المان ها نصب شود.


رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به فضاسازی برای ورودی های شهر گفت: خیمه های سلامت در ورودی های شهر دایر شده و در این خیمه ها صوت عزاداری انجام و ماسک توزیع می شود.


وی گفت: همچنین با توجه به تاکیدات صورت گرفته در خصوص فضاسازی محرم نیز از بلندگوهای پخش اذان سطح شهر استفاده و سلام بر امام حسین(ع) و عزاداری پخش خواهد شد.

کد خبر 962389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha