هیچ مقامی بالاتر از نوکری در درگاه امام حسین (ع) نیست

حجت‌الاسلام نبی‌زاده با بیان اینکه هیچ افتخار و مقامی بالاتر از نوکری در درگاه امام حسین (ع) نیست گفت: عشق به امام حسین(ع) در تمام سال همواره در قلب مومنان می‌جوشد و اکنون در آستانه محرم با شور و اشتیاق ویژه‌ای به پیشواز این آئین می‌رویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام محمدمهدی نبی‌زاده» شامگاه (چهارشنبه 29 مرداد) در گردهمایی هیئت‌های مذهبی اهواز، کارون و باوی که در مصلی نماز جمعه اهواز برگزار شد اظهار کرد: هیئت‌های مذهبی مصداق این روایت پیامبر (ص) هستند که آتشی در قلوب مومنانه برای فرزندم حسین افروخته شده که هیچگاه خاموش نمی‌شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به اینکه هیچ افتخار و مقامی بالاتر از نوکری در درگاه امام حسین (ع) نیست افزود: عشق به امام حسین (ع) در تمام سال همواره در قلب مومنان می‌جوشد و اکنون در آستانه محرم با شور و اشتیاق ویژه‌ای به پیشواز این آئین می‌رویم.

 

وی با بیان اینکه یک شخص هیئتی معنای واقعی خادم امام حسین (ع) است اضافه کرد: آنچه که از مجموعه تبلیغات اسلامی شاهد آن هستید همه توان این اداره کل برای خدمت به خادمان امام حسین (ع) است که امیدواریم برخی از مشکلات رفع شده تا بتوانیم به صورت ویژه‌تری در خدمت هیئات مذهبی باشیم.

 

حجت‌‌الاسلام نبی‌زاده یاد آور شد: امیدواریم با توجه به وجود این ویروس منحوس محرمی را در پیش داشته باشیم که بتوانیم فرهنگ حقیقی اهل بیت (ع) را به جهانیان نشان دهیم و هیچ یک از عزاداران امام حسین (ع) به این ویروس منحوس مبتلا نشوند.

 

کد خبر 962520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha