افزایش روحیه معنویت موجب تقویت توان نظامی می‌شود

امیر سرتیپ صباحی‌فر گفت: افزایش روحیه معنویت در بین نیروهای نظامی شامل کادر و وظیفه موجب تقویت توان نظامی و رزمی آن ها می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی فر» در بازدید از سایت های عملیاتی و موشکی پدافندهوایی منطقه مرکزی نصر اصفهان با اشاره به اهمیت روحیه معنوی در بین کارکنان ارتش اظهارداشت: همه فرماندهان و نیروهای نظامی شامل کادر و وظیفه به روحیه دینی و اعتقادی نیاز دارند.

 

فرمانده پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: افزایش روحیه معنویت با انجام فعالیت های فرهنگی و دینی روحانیون و کارکنان عقیدتی و سیاسی در بین نیروهای نظامی شامل کادر و وظیفه موجب تقویت توان نظامی و رزمی آن ها می شود.

 

وی حضور روحانیون در تمامی سایت های عملیاتی و نظامی پدافند اصفهان را اقدامی موثر و کارآمد در تقویت باورهای دینی و انقلابی بیان کرد و گفت: کارکنان نظامی به افزایش روحیه دینی و انقلابی نیاز دارند و باید برنامه هایی توسط روحانیون انجام شود.

 

امیر صباحی فر اضافه کرد: تعامل و همکاری بین نیروهای نظامی و کارکنان عقیدتی سیاسی برای رشد و کیفیت بخشی به فعالیت های نظامی لازم است و با مشاهده مشکلات و نیازها، همه برای رفع آن تلاش کرده و در صورت عدم رفع مشکل، موضوع را به رده های بالاتر گزارش کنند.

 

وی همچنین تعدادی از منازل مسکونی سازمانی پدافندهوایی اصفهان را نیز افتتاح کرد و گفت: تمامی این اقدامات برای تقویت روحیه و افزایش عملکرد پرسنل سازمان است.

کد خبر 962528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha