برگزاری سوگواره بصیرت عاشورایی در ۱۵  امامزاده و بقاع متبرکه استان اردبیل

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: همزمان با دهه اول ماه محرم آئین سوگواره بصیرت عاشورایی در ۱۵ امامزاده و بقاع متبرکه استان برگزار می شود.

حجت الاسلام «مهدی ستوده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همزمان با دهه اول ماه محرم آئین سوگواره بصیرت عاشورایی در 15 امامزاده و بقاع متبرکه استان برگزار می شود.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل تصریح کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا بیشتر برنامه های فرهنگی و مذهبی از طریق فضای مجازی و کانال های شبکه های اجتماعی امامزادگان پیگیری خواهد شد.

 

این مقام مسئول افزود: طبق دستورالعمل ستاد پیشگیری از بیماری کرونا استان تمامی پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در این آئین رعایت و عملیاتی خواهد شد.

 

حجت الاسلام ستوده تاکید کرد: تبیین اهداف قیام عاشورا و نهضت حسینی، ترویج شعائر مذهبی و معارف عاشورایی و تبیین حرکت انقلابی امام حسین (علیه السلام) از مهمترین اهداف این سوگواره خواهد بود.

 

وی ادامه داد: این برنامه عزاداری به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت محدود و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

 

 مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان خاطر نشان کرد: مبلغان ماه محرم نیز به دلیل شیوع بیماری کرونا از طریق فضای مجازی برنامه های تبلیغی خود را پیگیری خواهند کرد و امیدواریم با مشارکت عموم مردم برنامه های سوگواری با شکوه خاص برگزار شود.

کد خبر 962645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha