کسب ۱۶ رتبه برتر توسط قرآنیان دانش‌آموز خوزستان در مسابقات کشور

بلاسم گفت: در آیین اختتامیه سی‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور در بخش آوایی برگزیدگان این بخش اعلام که دانش‌آموزان خوزستانی در این بخش موفق به کسب ۱۶ رتبه برتر شدند.

«علی بلاسم» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: همزمان با برگزاری اختتامیه سی‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور در بخش آوایی برگزیدگان این بخش اعلام و دانش‌آموزان خوزستانی در این بخش موفق به کسب ۱۶ رتبه برتر شدند.

 

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه مرحله نهایی مسابقات قرآن دانش‌آموزان کشور در بخش آوایی ۲۱ تا ۲۵ مرداد به صورت مجازی برگزار شد افزود: در رشته قرائت تحقیق، مهدی حویزه‌نژاد در پایه یازدهم رتبه سوم، مریم سبزه‌زاری در پایه هشتم رتبه اول، سارا جنامی در پایه دهم رتبه اول، لیلا سواری در پایه یازدهم رتبه دوم و هدیه بیت‌عبید در پایه دوازدهم رتبه چهارم را به دست آوردند. 

 

وی ادامه داد: مرضیه دریس در پایه متوسطه اول با رتبه پنجم و ندا امیری در پایه متوسطه دوم با رتبه اول برگزیدگان رشته قرائت ترتیل هستند و در رشته مداحی حسین عسکری رتبه اول را از آن خود کرد. 

 

بلاسم اضافه کرد: همچنین حسین بذری در پایه دهم رتبه پنجم، حسن حزباوی در پایه یازدهم رتبه پنجم، عبدالکریم عساکره در پایه دوازدهم رتبه اول، زینب رخیصی در پایه دهم رتبه چهارم رشته حفظ عمومی را به دست آوردند. 

 

وی یاد آور شد: همچنین در رشته حفظ ۲۰ جزء زهرا زاده‌اریفی در پایه متوسطه اول رتبه دوم، در رشته حفظ ۱۰ جزء در پایه متوسطه اول زهرا بهبهانی‌اسلامی رتبه چهارم و حسین سهیلی‌فر در پایه متوسطه دوم رتبه اول، مسعود رئوف در رشته حفظ پنج جزء در پایه متوسطه دوم رتبه اول را از آن خود کردند.

 

کد خبر 962657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha