بیشترین مبتلا به ویروس کرونا در شهر اردبیل است / ۷ بیمار کرونایی دیگر جان باخت

حبیب زاده گفت: بیشترین مبتلا به ویروس کرونا در شهر اردبیل است و طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۴ بیمار در مراکز درمانی اردبیل به دلیل ابتلا به بیماری کرونا بستری شده اند.

«شهرام حبیب زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طی 24 ساعت گذشته با افزوده شدن 43 بیمار جدید در مراکز درمانی رقم مجموع بستری ها به 281 نفر رسید.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: بیشترین مبتلا به ویروس کرونا در شهر اردبیل است و طی 24 ساعت گذشته 24 بیمار در مراکز درمانی اردبیل به دلیل ابتلا به بیماری کرونا بستری شده اند.

 

این مقام مسئول افزود: متاسفانه طی همین مدت 7 بیمار مبتلا به کرونا به دلیل وخامت حال جان خود را از دست داده اند.

 

حبیب زاده یادآور شد: هم اکنون 61 بیمار بدحال در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر هستند و 33 بیمار نیز پس از بهبودی از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

 

وی عنوان کرد: از مسئولان هیئت های مذهبی و هیات امنا درخواست می شود تا با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری در مراسم ها و آئین های عزاداری ماه محرم بتوانند سلامت عمومی جامعه به ویژه عزاداران حسینی را تامین کنند.

 

 سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان ادامه داد: از عموم شهروندان درخواست می شود تا با رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله استفاده مداوم از ماسک به ویژه در محل های پرتردد و شستشوی دست ها و فاصله گذاری اجتماعی زمینه کاهش شیوع بیماری کرونا را در جامعه فراهم کنند.

 

حبیب زاده اظهار داشت: طبق اطلاعیه مسئولان صنعت، معدن و تجارت هیچ کمبودی در تامین مواد ضدعفونی و ماسک در سطح استان اردبیل وجود ندارد و بازرسی و کنترل واحدهای صنفی نیز به صورت مداوم با حضور کارشناسان حوزه بهداشت صورت می گیرد.

کد خبر 962708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha