توزیع بسته های معیشتی دارای آثار مثبت سیاسی و اجتماعی است

آیت الله حسینی توزیع بسته های معیشتی را باعث ایجاد حال و هوای خوب برای جامعه دانست و گفت: این بسته ها هرچند در برابر مشکلات خانواده ها شاید کمک مهمی نباشد، اما آثار اجتماعی و سیاسی فراوانی در جامعه و دنیا دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» امروز (۳۰ مرداد ماه) در آئین آغاز مرحله دوم «رزمایش مواسات و همدلی مومنانه»، اظهار کرد: در مسیر اسلام فرمانده ای داریم که در جهان یگانه بوده و این فرمانده، حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امام حسین(علیه السلام) فرمود« اگر اسلام افتاده، به واسطه خون من بر می خیزد، پس ای شمشیرها با ریختن خون من اسلام را برافراشته کنید، اسلام نمی میرد بلکه انسانیت می میرد، اما اگر اسلام بر زمین افتاد، انسانیت و اخلاق بر زمین خواهد افتاد و مسلمانان بر زمین خواهند افتاد».

 

وی به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری «رزمایش مواسات و همدلی مومنانه» اشاره کرد و ادامه داد: در  فضای ویروس کرونا، رهبر معظم انقلاب فرمانی مبنی بر برگزاری کمک و رزمایش مومنانه صادر کردند که شاهد هستیم بسته های مهربانی و انفاق از فرودگاه دل های  مردم به پرواز درآمده و بر دل های نیازمندان فرود می آیند.

 

آیت الله حسینی این اقدام خداپسندانه را باعث ایجاد حال و هوای خوب برای جامعه بشری دانست و یادآور شد: این بسته ها هرچند در برابر مشکلات خانواده ها شاید کمک مهمی نباشد، اما آثار اجتماعی و سیاسی فراوانی در جامعه و دنیا دارد.

 

امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه اگر انفاق از سر اخلاص باشد خداوند آثار و برکات آن را فراوان خواهد کرد، گفت: هر چند‌ معتقد هستیم آسیب ها و سختی هایی وجود دارد، ولی چون در راه خدا، انقلاب و اسلام است آثار فراوانی دارد.

کد خبر 962738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha