جشنواره «مالک اشتر» فرصتی برای ارتقای فرهنگ بسیج و کار جهادی است

خسروانی گفت: جشنواره «مالک اشتر» فرصتی برای ارتقای فرهنگ بسیج و کار جهادی و ارج نهادن به تلاش­های بسیج در انجام ماموریت­ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مرتضی خسروانی»، امروز (پنج شنبه 30 مرداد) در جشنواره «مالک­اشتر»، گفت:  جشنواره مالک اشتر با هدف  تقدیر و تشکر از بسیجیان نمونه شرق شیراز توسط سپاه ناحیه «احمد بن موسی(ع)» برگزار شده است.

فرمانده سپاه ناحیه «احمد ابن موسی(ع)» شیراز افزود: این جشنواره، زمینه شایسته سالاری و رشد فرماندهان، مدیران و رده­های موفق و برتر را ایجاد می کند.

وی اضافه کرد: جشنواره «مالک اشتر»، فرصتی برای ارتقای فرهنگ بسیج و فرهنگ کار جهادی است و وحدت رویه و نظام­مند شدن انتخاب رده ها، ترغیب در رفع معایب اساسی و ماموریتی، رشد بیشتر رده­ها، استفاده بیشتر از فرصت­ها و توانمندی­ها و ظرفیت­ها، ایجاد زمینه بروز خلاقیت ­ها و نوآوری برای تحولی سازنده و ارج نهادن به تلاش­ های بسیج در انجام ماموریت­ها از اهداف آن است.

فرمانده ناحیه «احمد ابن موسی(ع)» شیراز تصریح کرد: تلاش و جهاد بسیجیان جوان در عرصه های فرهنگی و اقتصادی، اقدام موثری برای جنگیدن با استکبار زمینه های فرهنگی و اقتصادی است.

خسروانی از مردم خواست تا در مقابل توطئه­های استکبار هوشیار باشند و گفت: انقلاب اسلامی در تاریخ خود همواره توطئه دشمن را شکست داده و پیروزی های بزرگتری آفریده است.

گفتنی است در اتمام این جشنواره به 45 نفراز بسیجیان نمونه نیز جوایزی اهدا و از عکس شهید شاخص ناحیه «احمد بن موسی(ع)» رونمایی شد.

کد خبر 962778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha