انعقاد ۲ تفاهم‌نامه در راستای رفع مشکلات مسکن و اشتغال خانواده‌های شهدا و ایثارگران خوزستان

در جلسه‌ای با حضور سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، تفاهم‌نامه‌هایی با استانداری خوزستان در خصوص تامین زمین جهت احداث ۱۰ هزار واحد مسکن و ایجاد ۱۱ هزار شغل ویژه ایثارگران و فرزندان شهدا، جانبازان و آزادگان خوزستان منعقد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، در جلسه‌ای با حضور سعید اوحدی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، تفاهم‌نامه‌هایی فی مابین استانداری خوزستان و بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در خصوص تامین زمین جهت احداث 10 هزار واحد مسکن و ایجاد 11 هزار شغل ویژه ایثارگران و فرزندان شهدا، جانبازان و آزادگان استان منعقد شد.

 

«غلامرضا شریعتی» امروز (پنج‌شنبه 30 مرداد) در حاشیه انعقاد این تفاهم‌نامه‌ها، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برای بررسی و در جریان قرار گرفتن شرایط استان و مسائل خانواده های شهدا و ایثارگران و دیدار با علما و نحوه خدمت‌رسانی به این خانواده‌های گرانقدر سفری به استان خوزستان داشتند.

 

استاندار خوزستان به کارشناسی و جلسات صورت گرفته در تهران در رابطه با شرایط خانواده‌های شهدا و ایثارگران اشاره کرد و افزود: در این جلسه توافق شد که در راستای تأمین مسکن ایثارگران و جانبازان و همچنین اشتغال فرزندان ارزشمند آنها اقداماتی موثر انجام شود تا این دغدغه به حداقل ممکن برسد.

 

وی با بیان اینکه امروز شاهد انعقاد ۲ تفاهم‌نامه در این رابطه با همکاری دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط بودیم اضافه کرد: روند اجرایی برای عملیاتی شدن این ۲ تفاهم نامه هرچه سریع‌تر با برنامه‌ریزی‌های لازم فراهم و در موعد مقرر آغاز شود تا بتوانیم در پیشگاه خانواده‌های معزز شهدا سربلند باشیم.

 

کد خبر 962781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha