باید فرهنگ امام حسین (ع) در سراسر جهان نهادینه شود

حجت‌الاسلام علیپور با بیان اینکه عزای ما به معنای فراموش شدن اهداف قیام حضرت اباعبدالله (ع) نیست گفت: باید فرهنگ امام حسین (ع) در سراسر جهان نهادینه شود که اهل بیت (ع) نیز این انتظار را از ما دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «حجت‌الاسلام سعید علیپور» عصر امروز (پنجشنبه ۳۰ مرداد) در آئین اهتزاز پرچم سیاه عزای امام حسین (ع) در میدان امام خمینی (ره) شهرستان اندیمشک، با بیان اینکه عزای ما به معنای فراموش شدن اهداف قیام حضرت اباعبدالله (ع) نیست اظهار کرد: عزای ما به این معنا است که باید فرهنگ ایثار، جهاد و از خودگذشتگی را از امام حسین (ع) فرا گیریم.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک افزود: باید فرهنگ امام حسین (ع) در سراسر جهان نهادینه شود که اهل بیت (ع) نیز این انتظار را از ما دارند.

 

وی با اشاره به شرایط فعلی و وجود ویروس کرونا اذعان داشت: ما با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی پای کار حضرت سیدالشهدا (ع) و هیئت ایستاده‌ایم.

 

حجت‌الاسلام علیپور با اشاره به اینکه نباید عزای امام حسین (ع) تعطیل شود تصریح کرد: نباید به بهانه عزاداری، پروتکل‌های بهداشتی نادیده گرفته شوند.

 

وی از ثبت نام بیش از ۵۰ هیئت اندیمشک در سامانه «بیرق» خبر داد و عنوان کرد: این هیئات متعهد شده‌اند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی پای کار عزای حضرت سیدالشهدا (ع) باشند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک بیان کرد: لازم است ضمن اقامه عزا، مراقب باشیم ویروس کرونا در بین مردم جولان ندهد و بهانه دست افراد سودجو ندهیم.

 

وی خاطر نشان کرد: تمامی مسئولان هیئات مذهبی و خادمین امام حسین (ع) باید تلاش کنند تا به نحو احسن اقامه عزادارای و رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت گیرد.

 

کد خبر 962837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha