بزرگترین معروف پشتیبانی از ولایت فقیه و بزرگتربن منکر دشمنی با نظام است 

حجت الاسلام رضا سالاری گفت: امروز بزرگترین معروف در جامعه ما پشتیبانی از ولایت فقیه و بزرگترین منکر، دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران از ناحیه هر فردی است‌.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ظهر امروز ۳۱ مرداد حجت الاسلام «رضا سالاری» در خطبه های نماز جمعه عنبرآباد، گفت: امروز بزرگترین معروف در جامعه ما پشتیبانی از ولایت فقیه و بزرگترین منکر، دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران از ناحیه هر فردی است‌.

امام جمعه عنبرآباد ابراز کرد: امر به معروف و نهی از منکر که هدف قیام عاشورا بود، راهکار تخلق به اخلاق الهی و شعبه ای از جهاد فی سبیل الله است و می بایست مورد توجه همگان مخصوصا مسئولین نظام باشد.


وی اظهار کرد: تقوا سرمایه شرافت و کمال واقعی انسان است و اگر در سال ۶۱ هجری تقوا رعایت می شد آن واقعه دردناک و بی نظیر رخ نمی داد.

حجت الاسلام سالاری ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم عنوان کرد: یکی از برکات عاشورا و مجالس عزاداری محرم، پیوند قلوب مومنین با امام حسین علیه السلام است که از بزرگترین امتیازات شیعه محسوب می شود.

خطیب جمعه عنبرآباد با بیان این مطلب که اشک بر امام حسین علیه السلام دل ها را جلا می بخشد، تاکید کرد: همگی ما می بایست سعی کنیم که از مجالس سالار شهیدان هر چه بیشتر، بهره معنوی ببریم.

وی با اشاره بر این که محرم باید نماد وفاق و همبستگی ملی باشد، خاطرنشان کرد: مجالس محرم امسال باید باشکوه تر از سال های گذشته و بر طبق منویات مقام معظم رهبری همراه با رعایت دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا در شهرستان برگزار شود و تخلف از آن نه تنها جایز نیست بلکه خلاف شرع مقدس است.

حجت الاسلام سالاری خاطرنشان کرد: آمریکا با جریان سازی ها و لابی گری های شیطانی قطعنامه ای را در سازمان ملل برای تحریم تسلیحاتی ایران به رای گذاشت، این قطعنامه رای نیاورد و این شکست مفتضحانه آمریکایی ها نشان داد آنها حتی پیش کشورهای دوست خود نیز آبرویی ندارند.

امام جمعه عنبرآباد ابراز کرد: فعال کردن ‌مکانیزم‌ ماشه توسط آمریکا نیز اتفاقی برای ایران به وجود نمی آورد چرا که امروز تاثیر تحریم ها به سقف خورده و اثری ندارند.

وی در خاتمه تصریح کرد: توافق احمقانه امارات متحده با صهیونیست ها را محکوم می کنیم و این یک ننگی بود که آنها در تاریخ برای خود بر جای گذاشتند و قطعا بازنده توافق با رژیم جعلی، خود امارات است و این کشور نباید زلف خویش را به موی اسرائیل گره می زد بنابراین در این قمار غربی ها بازنده شده و فلسطین پیروز می شود.

کد خبر 962920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha