۱۸۸۴ پروژه در استان اصفهان به بهره برداری می رسد

۱۸۸۴ پروژه در استان اصفهان همزمان با هفته دولت با تلاش و مدیریت مسئولان دولت تدبیر و امید به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، هفته دولت که به یادشهیدان باهنر و رجایی نماگذاری شده فرصتی است که مسئولان دستاوردها و تلاش های خود را برای خدمت گذاری به مردم را اطلاع رسانی و دستاوردهای هر بخش را تشریح کنند.

 

افتتاح و بهره برداری و کلنگ زنی طرح های جدید همزمان با هفته دولت فرصت مناسبی برای ایجاد امید و نشاط در بین مردم جامعه و کاهش فضای ناامیدی است که دشمنان با سیاه نمایی و تهدید و تحریم در جامعه ایجاد کرده اند.

 

دولت یازدهم و دوازدهم علی رغم مشکلات و چالش های زیاد مثل تحریم های ظالمانه آمریکا، سیل، زلزله و شیوع بیماری کرونا، سعی بر ارائه خدمات با مشارکت بخش خصوصی و عموم مردم در سراسر کشور داشته و هیچ گاه این محدودیت ها قطار تدبیر و امید را متوقف نکرده است.

 

بسترسازی برای مشارکت بخش خصوصی در فعالیت های خدمات رسانی و تجاری و اقتصادی یکی از دستاوردهای مهم دولت است که موجب کوچکی بنده دولت و افزایش مارکت عمومی جامعه شده است.

 

شیوع بیماری کرونا در کشور مانع از حضور مسئولان استانی و کشور به صورت گسترده و مثل سال های قبل در مناطق مختلف استان اصفهان شده اما به صورت ویدئوکنفرانس و ظرفیت رسانه ای رویدادها و اتفاقات و صحبت های مسئولان به اطلاع مردم خواهد رسید.

 

افتتاح و بهره برداری از 1884 پروژه عمرانی در استان اصفهان

 

استاندار اصفهان گفت: همزمان با هفته دولت 1884 پروژه عمرانی و خدمات رسانی با هزینه ای بالغ بر سه هزار 420 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

 

«عباس رضایی» با اشاره به اینکه میزان پروژه های افتتاحیه در مقایسه با سال قبل 137 درصد رشد داشته است، خاطرنشان کرد: این اتفاقات مهم با وجود مشکلات مالی و محدودیت منابع دولتی انجام می شود.

 

وی مشارکت خیرین و بخش خصوصی در خدمات رسانی به مردم را مهم بیان کرد و گفت: در طی سال های گذشته همراهی و مشارکت مردم در مدیریت بخش های مختلف جامعه افزایش یافته و دولت فرصت را به مردم سپرده است.

 

رضایی احداث کارخانه، گلخانه کشاورزی، طرح های شهری و روستایی، احداث مسکن، احداث جاده، احداث مراکز بهداشتی و مدرسه را از مهمترین پروژه های این هفته در استان اصفهان بیان کرد و گفت: با توجه به حضور مسئولان کشوری در هفته های گذشته به استان اصفهان، برخی از طرح ها پیش از هفته دولت افتتاح شده است.

 

توسعه امکانات روستایی در استان اصفهان

 

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری اصفهان گفت: دولت نگاه ویژه ای به توسعه مناطق محروم و روستایی در استان اصفهان داشته است.

 

«علی رحمانی» با بیان اینکه بودجه روستاهای استان اصفهان سالانه در هفت سال گذشته 40 درصد افزایش داشته است، افزود: نهادها و سازمان های خدمات رسان استان نیز مثل بهداشت و درمان، آب و برق و گاز، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان نیز در این حوزه خدمات رسانی داشته اند.

 

وی رونق زندگی روستایی را موجب کاهش مهاجرت به شهرها بیان کرد و یادآورشد: سیاست های دولت تدبیر و امید بافت روستایی را کارآمد و مهاجرت ها را کاهش داد و از طرفی مهاجرت از شهر به روستا با ایجاد فرصت های شغلی ایجاد شد.

 

احداث بیش از چهار هزار واحد مسکن محرومین در استان اصفهان

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان گفت: با توجه به ابلاغ سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، تا پایان امسال بیش از چهار هزار واحد مسکونی محرومین در استان اصفهان افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

 

غلامحسین خانی با اشاره به سفر اخیر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و بودجه کشور افزود: دستور احداث این خانه ها به بنیاد مسکن و کمیته امداد داده شده که سه هزار باب آن توسط بنیاد مسکن و بیش از هزار باب آن توسط کمیته امداد احداث خواهد شد.

 

وی ادامه داد: تسهیلات بلاعوض، وام ارزان قیمت و زمین رایگان برای احداث این مسکن ها پیش بینی شده که طرح و نقشه کشی آن ها نیز توسط بنیاد مسکن انجام می شود.

 

خانی با بیان اینکه در هفت سال گذشته در حوزه مسکن و توسعه زیرساخت های روستایی برنامه های موثری اجرا شده است، خاطرنشان کرد: مقاوم سازی و بهسازی مسکن روستایی، اتمام مطالعه و تهیه طرح هادی روستایی و توسعه زیرساخت ها از مهمترین این اقدامات است.

 

ضرورت اطلاع رسانی از فعالیت ها دولت

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: فعالیت های دولت در هفت سال گذشته باید برای مردم تشریح و بیان شود.

 

حجت الاسلام «رمضانعلی معتمدی» با اشاره به اینکه هفته دولت فرصت مناسبی برای اطلاع رسانی اقدامات دولت تدبیر و امید است، افزود: نباید این تلاش و دستاوردها مورد بی توجهی و بی مهری قرار گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه در شورای اطلاع رسانی دولت برای موضوعات آگاهی بخشی به مردم صحبت شده است، یادآورشد: اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم مانع از تخریب شخصیت وعملکرد مسئولان خواهد شد و با وجود تلاش های دشمن برای ناامید سازی مردم نسبت به مسئولان و نظام، اطلاع رسانی لازم است.

کد خبر 962924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha