قلب هایی که به عشق سالار شهدا می تپد

بچه های مسجد امام محمدباقر(ع) به عشق سالار شهیدان فضای باز مسجد را برای برگزاری مراسم عزاداری آن حضرت آماده سازی می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، همه ساله در ماه محرم مراسم عزاداری سالار شهیدان با شور و شعور خاصی در پایتخت شور و شعور حسینی برگزار می شود.

 

عاشقان امام حسین(ع) در آستانه ماه محرم با فضاسازی مساجد به استقبال از این ماه می روند ولی امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، شرایط کمی تغییر کرده است.

بنا به اعلام ستاد ملی کرونا برگزاری مراسم عزاداری در فضاهای بسته ممنوع است از اینرو بچه های مساجد فضاهای باز مسجد را برای عزاداری امام حسین(ع) و هشتاد و دو تن از یاران ایشان آماده می کنند.

 

بچه های مسجد امام محمدباقر(ع) زنجان هم در حرکتی خودجوش فضای باز مسجد را با نصب پارچه های سیاه و پرچم های مزین به نام سالار شهیدان آماده می کنند.

به همین منظور ویژه برنامه های ماه محرم به مدت 11 شب به همراه اقامه نماز مغرب و عشا در فضای باز مسجد امام محمدباقر(ع) زنجان برگزار می شود.

 

این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدی و مداحی مادحان اهل بیت عصمت و طهارت مهدی حسنلو و علیرضا خاصی برگزار می شود.

مراسم عزاداری سالار شهیدان از پنج‌ شنبه۳۰ مردادماه آغاز و به مدت ۱۱ شب ادامه دارد.

 

این مراسم در فضای باز و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود و رعایت نکات بهداشتی و به همراه داشتن ماسک جهت حضور در مجالس عزاداری الزامی می باشد.

کد خبر 963062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha