کمبود امکانات مالی و فرهنگی در نقاط دورافتاده باعث تمرکز دشمنان بر آن مناطق است

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: هرچه شهرستان ها دورتر و امکانات مالی و فرهنگی کمتری داشته باشند، نقطه هدف دشمنان اسلام قرار می گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، عفت شریعتی، شنبه(اول شهریور) در نشست مجمع نمایندگان استان و مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان ابراز امیدواری کرد: ماحصل خروجی این نشست ها بتواند تسکین آلام دل سوختگانی باشد که برای فرهنگ و دیانت این کشور نگرانی دارند.

 

نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: سازمان تبلیغات آینه تمام نمای تحولات معنوی و تبلیغات معرفتی در انقلاب اسلامی است و در این زمینه ما تحولات بسیار خوبی داشتیم.

 

وی گفت: سازمان تبلیغات از آغاز انقلاب اسلامی، برنامه های بسیار سنگین و قابل توجهی را در سطح کشور ارائه کرده است و امروز که دشمنان اسلام در دنیا و منطقه علیه اسلام واقعی و ایران اسلامی که پرچمدار اسلام راستین است، کار می کنند، قطعاً وظیفه سازمان تبلیغات سنگین تر و حیاتی است و در واقع یک جنگ رو در روی فرهنگی است.

 

شریعتی بیان کرد: شبکه های فضای مجازی بر کسی پنهان نیست که هر آنچه می خواهند، به جامعه القاء می کنند بنابراین اقتدار سازمان تبلیغات در تحقق اهداف فرهنگی و معرفتی کشور بسیار مهم و تاثیر گذار است و باید این اقتدار را حفظ و تقویت کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: سازمان تبلیغات باید در برنامه ریزی های سخت افزاری و نرم افزاری که در سطح کشور دارند، پشتوانه های اقتصادی قابل توجه داشته باشد و این پشتوانه ها باید تأمین شود و در اموری که مجلس می تواند تاثیر گذار باشد و هر کمکی که بتواند برای تحقق اهداف سازمان تبلیغات که اهداف قرآن و عترت و اسلام و انقلاب و رهبری است، تلاش خواهد کرد.

 

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما می دانیم هرچه شهرستان ها دورتر باشند و امکانات مالی و فرهنگی کمتر باشد، نقطه هدف دشمنان اسلام قرار می گیرند.

 

وی بر توجه به وضعیت اقتصادی طلبه ها و ساخت خانه عالم در شهرستان های زرند و کوهبنان تأکید کرد و در ادامه گفت: امیدواریم در آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی برای تحقق تمدن نوین جهان اسلام، مشعل داران را از سازمان تبلیغات داشته باشیم.

 

کد خبر 963179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha