بقای انقلاب اسلامی به مساجد وابسته است

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی، با بیان اینکه بقای انقلاب اسلامی به مساجد وابسته است، گفت: برای بقای انقلاب باید برنامه ریزی های خوبی برای احیای کارکردهای مساجد انجام شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان به مناسبت روز جهانی مسجد اظهار کرد: پس از به آتش کشیده شدن مسجد القصی توسط رژیم عاصب اسرائیل، روز 31 مرداد به عنوان روز جهانی مسجد نامگذاری شد.

 

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی، با اشاره به اهمیت روز جهانی مسجد اظها کرد: امیدوارم روزی فرا برسد تا همه مسلمانان نماز را در مسجد الاقصی قرائت کنند.

 

وی به نقش اثرگذار مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی مساجد به صورت خودجوش هدایت نظام‌مند درونی انقلابیون را برعهده داشتند و هدایت انقلاب اسلامی را انجام می‌دادند.

 

این مقام مسئول با یادآوری اینکه انقلاب اسلامی ما انقلاب مساجد بود، گفت: اگر کارکردهای مساجد احیا شوند بسیاری از مشکلات جامعه حل می شود.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه بقای انقلاب اسلامی به مساجد وابسته است، گفت: برای بقای انقلاب باید برنامه ریزی های خوبی برای احیای کارکردهای مساجد انجام شود.

 

این مقام مسئول  با بیان اینکه حرکت امام حسین(ع) هم از مسجد شروع شد، گفت: آن حضرت برای امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد و این مهم بدون حضور فعالان مسجدی محقق نمی شود.

 

به گفته وی، با شیوع ویروس کرونا شاهد حضور در صحنه بچه های مسجدی در کمک های مومنانه هستیم و این مهم همچنان ادامه دارد.

 

حجت‌الاسلام بیگدلی به انعقاد تفاهم‌نامه بین سپاه، اوقاف و تبلیغات اسلامی در زنجان اشاره کرد و گفت: امیدواریم با این تفاهم نامه اشکالات کلی و جزئی و ساختاری در مساجد و بقاع مرتفع و حل شود.

 

 

کد خبر 963295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha