اتوبوس‌های خطوط مسجد مقدس جمکران در دهه نخست محرم افزایش می‌یابد

ذاکریان از افزایش اتوبوس‌های خطوط مسجد جمکران در دهه نخست ماه محرم خبر داد و گفت: با توجه به برگزاری مراسم عزاداری دو هیئت بزرگ شهر قم در محوطه و حیاط مسجد مقدس جمکران تعداد اتوبوس‌های این خط افزایش می‌یابد.

خبرگزاری شبستان، گروه غدیر و مهدویت: «عباس ذاکریان» با توجه به شروع ماه محرم و آغاز عزاداری‌های، اظهار کرد: متأسفانه امسال به علت شیوع ویروس کرونا برگزاری مراسم عزاداری در ایام محرم نیز با محدودیت‌هایی برگزار می‌شود.

 

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عدم شرکت شهروندان در تجمعات را لازم دانست و افزود: حفظ سلامتی و جان انسانها یکی از واجبات دین ما بوده و باید با رعایت این اصل در مراسم عزاداری‌ها شرکت کنیم.

 

ذاکریان اجرای مصوبات ستاد مبارزه با کرونا را مبنای ارائه خدمات در شهرداری عنوان و بیان کرد: هرسال در ایام دهه محرم دستورالعمل‌های ویژه‌ای در حوزه ترافیک و حمل‌ونقل عمومی اجرا می‌شد که امسال با توجه به ممنوعیت برگزاری تجمعات در عزاداری‌ها این خدمات ارائه نمی‌شود.

 

وی با توجه به درخواست مسجد مقدس جمکران برای افزایش اتوبوس‌های منتهی به این مکان، تصریح کرد: با توجه به برگزاری مراسم عزاداری دو هیئت بزرگ شهر قم در محوطه و حیاط مسجد مقدس جمکران تعداد اتوبوس‌های این خط افزایش می‌یابد.

 

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم ادامه داد: تعداد اتوبوس‌ها با توجه به استقبال مردم و نیازسنجی که در روزهای نخست انجام می‌شود تا روز تاسوعا و عاشورا در ساعت‌های برگزاری مراسم افزایش پیدا می‌کند.

کد خبر 963328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha