افتتاح ۱۲ پروژه عمرانی، فرهنگی و خدماتی در ایام ورود حضرت معصومه(س) به قم

کلانترزاده با اشاره به خدمت رسانی مجموعه مدیریت شهری زیر پرچم حضرت معصومه(س)، سال ۹۹ و ۱۴۰۰ را دو سال پرثمر از نظر فعالیت های شهری عنوان کرد و از افتتاح ۱۲ پروژه عمرانی، فرهنگی و خدماتی در ایام ورود حضرت معصومه(س) به قم خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «مهدی کلانتر زاده» در نشست خبری مجازی شهرداری قم که پیش از ظهر امروز(یکشنبه 18 آبان) به مناسبت سالروز ورود پر خیر و برکت حضرت فاطمه معصومه(س) به قم برگزار و از طریق شبکه های اجتماعی پخش شد، خاطرنشان ساخت: بدون تردید حضور این بانوی کرامت در شهر قم منشأ اثرات بسیار گرانسنگی شد و قم با وجود ایشان، مقدس شد.

 

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قم افزود: همچنانکه روایات ما بر این نکته تأکید دارند که علم از قم به سراسر جهان انتشار پیدا می‌کند، معنای واقعی صدور علم و انتشار علم از این بلد مقدس پس از حضور حضرت معصومه(س) در این شهر صورت گرفت.

 

وی با بیان این که مجموعه مدیریت شهری شامل شورای اسلامی و شهرداری با برنامه ریزی در مناسبت های مختلف در راستای سند چشم انداز شهر مقدس قم در حال تلاش هستند، گفت: یکی از اتفاقات خوش در ارتباط با شهرداری قم این مسأله بوده که در برنامه های مناسبتی مخصوصا مناسبت هایی که به شهر قم اختصاص دارد، بتواند گزارشی از اقدامات و فعالیت هایی که انجام داده ارائه بدهد.

 

کلانتر زاده افزود: 23 ربیع الاول سرآمد این موضوعات است، چراکه این روز، روز ورود حضرت معصومه(س) به قم بوده و با پیشنهاد کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم، به عنوان روز قم نام گذاری شده است و در همین راستا ستاد گرامیداشت روز قم با مدیریت و ریاست، رئیس سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم تشکیل شده است که اقدامات زیادی را در این 17 روز یعنی تا روز قبل از رحلت شهادت گونه بانوی کرامت در نظر دارد.

 

وی با تأکید بر این که مجموعه مدیریت شهری زیر پرچم حضرت معصومه(س) مشغول خدمت رسانی هستند، خاطرنشان ساخت: همچنانکه شهردار محترم وعده داده بودند، سال 99 و 1400 سال های پرثمری است و با توجه به بسترسازی فرهنگی عمرانی خدماتی که انجام شده به زودی 12 پروژه در ارتباط با فضای سبز، حمل و نقل و ترافیک و سرمایه گذاری  و فرهنگی افتتاح خواهد شد.

 

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قم از رونمایی کتاب یادمان روزهای انقلاب، ایثار و شهادت به همت شهرداری قم خبرداد و گفت: همچنین با توجه به این که استان قم با توجه به ظرفیت های بین المللی زیادی که از نظر زائر و امور دیگر دارد، در چند روز آینده سایت انگلیسی شهرداری قم نیز راه اندازی خواهد شد.

 

وی در پایان خاطرنشان ساخت: جا دارد در این نشست یادی بکنیم از جناب آقای ابوالفضل سبزعلیان مدیرکل سابق روابط عمومی شهرداری و از مسؤولان خدوم شهرداری قم که در چند روز گذشته از دنیا رفتند؛ انشاءالله روح ایشان شاد باشد و از همه عزیزان رسانه ای که عرض ارادت و همدردی داشتند نیز تقدیر و تشکر داریم.

کد خبر 991017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha