باغ پرندگان و شهربازی غدیرقم به زودی افتتاح می شوند

سقائیان نژاد گفت: یکی از پروژه ها در این زمینه احداث باغ پرندگان شش هکتاری است که شهریورماه امسال به بهره برداری می رسد و همچنین شهربازی غدیر قم نیز آماده بهره برداری است که به زودی افتتاح خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «سیدمرتضی سقائیان نژاد» امروز (چهارشنبه 1 مرداد) در جلسه ستاد پیشگیری از کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی قم، گفت: در این ایام که شاهد گسترش ویروس کرونا در کشور بودیم، با تمام سختی هایی که داشت، اما به نوعی توفیقی نیز بود که بتوانیم خدمات رسانی به مردم داشته باشیم.
 

شهردار قم گفت: در این عرصه مدیران بهداشت و درمان و پزشکان و پرستاران در راس بوده و هستند و با جانفشانی هایی که انجام می دهند خدمات ارزشمندی از خود به جای گذاشته که در تاریخ ثبت خواهد شد.
 

وی گفت: از ابتدای شیوع کرونا، شهرداری وظیفه خود دانست که پای کار آمده و با تشکیل کمیته های 10 گانه در راستای خدمات رسانی به مردم گام بردارد.
 

سقائیان نژاد گفت: موضوع دفن اموات، ضدعفونی کردن معابر و مبلمان شهری، ضد عفونی اتوبوس ها و تاکسی های شهری، موضوع زنده نگه داشتن شهر و ایجاد نشاط شهری  و... از جمله مسائلی بود که به آن تاکید داشتیم.


شهردار قم در ادامه به توسعه فضای سبز شهری در قم اشاره کرد و گفت: سرانه فضای سبز قم از 13 متر مربع به 20 متر مربع رسیده است و تلاش و گام بلند شهرداری مبنی بر این است که بتوانیم این موضوع را ارتقا دهیم.


وی گفت: یکی از پروژه ها در این زمینه احداث باغ پرندگان شش هکتاری است که شهریورماه امسال به بهره برداری می رسد و همچنین شهربازی غدیر قم نیز آماده بهره برداری است که به زودی افتتاح خواهیم کرد.


سقائیان نژاد بیان داشت: احداث پارک هزار هکتاری قم از دیگر مجموعه ها برای توسعه فضای سبز شهری قم است که پنج پیمانکار به صورت فعال در حال تلاش هستند تا این مجموعه به اتمام برسد.


شهردار قم گفت: سالی 25 بوستان شهری به مجموعه های بوستان های محله ای و شهری قم اضافه می کنیم و در تلاش هستیم نشاط و سر زندگی را در قم توسعه دهیم.
 

وی همچنین به آسفالت معابر اشاره کرد و گفت: سال گذشته 300 هزار تن آسفالت در معابر شهری قم ریخته شد که امسال نیز تاکنون 97 هزار تن آسفالت انجام و تا پایان سال این رقم به 250 هزار تن می رسد.

کد خبر 952131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha