​بهره برداری و کلنگ زنی ۳۸۶ پروژه هفته دولت در مراوه تپه

​ضمیر گفت: با حضور معاون استاندار گلستان ۳۸۶ پروژه با اعتبار ۱۴۸ میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت در مراوه تپه کلنگ زنی و یا به بهره برداری رسید.

«امانگلدی ضمیر» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: پروژه های هفته دولت امسال در شهرستان مراوه تپه هم از نظر تعداد و هم از نظر اعتبارات رشد دو برابری داشت و امروز این پروژه ها با حضور معاون سیاسی، امنیتی استانداری گلستان کلنگ زنی و یا به بهره برداری رسید.

 

فرماندار مراوه تپه ادامه داد: در سطح شهرستان مراوه تپه 386 پروژه و طرح عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا در نظر گرفته شده است که 367 مورد آن در این ایام به بهره برداری می رسد و عملیات اجرایی 19 پروژه نیز در این ایام آغاز خواهد شد.

 

ضمیر تاکید کرد: پروژه ها هفته دولت در شهرستان مراوه تپه با سرمایه گذاری 148 میلیارد تومان کلنگ زنی و به بهره برداری می رسد که این پروژه ها 516 نفر اشتغالزایی به همراه دارد و این در حالی است که در هفته دولت سال گذشته 154 پروژه با اعتبار 74 میلیارد تومان در شهرستان مراوه تپه در نظر گرفته شده بود.

 

وی به مهمترین پروژه ها شهرستان مراوه تپه اشاره کرد و گفت: گازرسانی به سه روستا  در منطقه سردسیری بخش گلیداغ، ایجاد 210 واحدهای دامداری کوچک روستایی، کلنگ زنی مرکز جامعه سلامت در شهر گلیداغ  با 6 میلیارد تومان اعتبار و مرکز سلامت در روستای «چنارلی» با دو میلیارد تومان و بهره برداری از سه پروژه آبی و خاکی با اعتبار پنج میلیارد تومان از جمله پروژه های هفته دولت در شهرستان مراوه تپه به شمار می رود.

 

فرماندار مراوه تپه خاطرنشان کرد: ایجاد دکل اینترنتی پرسرعت روستای «پلی سفلی» با اعتبار  دو میلیارد و 500 میلیون تومان، افتتاح پروژه های بازسازی شده مسکن محرمان تحت پوشش کمیته امداد، افتتاح دو مدرسه خیرساز در روستاهای «قوشه سو» و« شارلق» و افتتاح یک حلقه چاه  در روستاهای غرب مراوه تپه و بهره برداری از شبکه آبرسانی شهر گلیداغ و حفر یک حلقه چاه در این شهر از دیگر پروژه های هفته دولت در شهرستان مراوه تپه است.

 

ضمیر متذکر شد: افتتاح جایگاه سوخت سی.ان.جی دو در مراوه تپه، افتتاح خانه بهداشت، کلنگ زنی واحد پرورش شتر با 400 نفر و اعتباری بالغ بر 17 میلیارد تومان و اشتغالزایی 50 نفر در فضای هفت هزار و 500 متری از دیگر پروژه هایی قابل توجه هفته دولت در شهرستان مراوه تپه به شمار می رود.

 

کد خبر 963329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha