موفقیت در کرونا با تلاش ایثارگرانه کادر درمان فارس و یکپارچگی مردم و مسئولان

موسوی گفت: شرایط بهتر کلان‌شهر شیراز در دوران سخت مبارزه با بیماری کرونا، مرهون یکپارچگی مردم و مسئولان و عملکرد بی سابقه و ایثارگرانه کادر درمانی شهر شیراز و سایر نقاط استان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید عبدالرزاق موسوی»، امروز (شنبه 1 شهریور) در دیدار با  شهردار شیراز با رئیس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بیمارستان «شهید فقیهی» شیراز گفت: عملکرد کادر درمان در بحران کرونا شاخص بوده است و حفظ سلامت جامعه را بر جان خود ارجح دانسته اند.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز افزود: نقش کادر درمان تنها در تامین سلامت جسمی نبوده بلکه تسلی خاطری به عنوان حامی سلامت جامعه از نظر روحی است.

وی اضافه کرد: وجود شاخص‌های بهداشتی و درمانی در یک شهر سالم، اهمیت بسزائی دارد و کادر پزشکی در تامین این شاخصه ها نقش کلیدی دارند و خوشبختانه این شاخصه ها در شهر شیراز در جایگاه بالایی تامین شده است.

موسوی با تاکید بر شرایط بهتر کلان‌شهر شیراز در دوران سخت مبارزه با بیماری کرونا بیان کرد: ایجاد این شرایط را مرهون یکپارچگی مردم و مسئولان و عملکرد بی سابقه و ایثارگرانه کادر درمانی شهر شیراز و سایر نقاط استان هستیم.

وی تصریح کرد: شورای اسلامی و شهرداری شیراز نیز در این بحران از تمام امکانات و ظرفیت های قانونی فارس برای مقابله با کرونا استفاده کرده اند و برای تداوم همکاری با دانشگاه علوم پزشکی شیراز آمادگی دارند.

کد خبر 963350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha