حمایت استاندار فارس در توانمندسازی مددجویان کمیته امداد قابل تقدیر است

بختیاری گفت: در گره گشایی از مشکلات نیازمندان با وحدت مسئولان با دستگاه های خدمات رسان و توانمندسازی مددجویان کمیته امداد در فارس محقق شده است و اقدامات استاندار فارس در این حوزه قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مرتضی بختیاری»، امروز (شنبه 1 شهریور) در مراسم  تقدیر از استاندار فارس به مناسبت هفته دولت گفت: حمایت های استاندار فارس در گره گشایی از مشکلات نیازمندان این استان قابل تقدیر است.

رئیس کمیته امداد کشور افزود: این اقدام مطلوب، نتیجه اتحاد و وحدت در استان فارس است نماینده ولی فقیه و استاندار فارس و ... در ایجاد آن نقش کلیدی داشته اند.

وی اضافه کرد: از نمونه های این موفقیت ها در استان فارس می توان به کسب رتبه برتر کشوری در حوزه اشتغال با ایجاد 12 هزار شغل در سال گذشته و ارائه 320 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد اشاره کرد.

بختیاری اعلام کرد: در سال جدید نیز 430 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال با هدف ایجاد 20 هزار شغل برای استان فارس در نظر گرفته شده و فارس برای تامین مسکن مددجویان نیز اقدامات و نوآوری های خوبی انجام داده است.

وی ادامه داد: کلنگ زنی سه هزار و 500 واحد مسکن محرومین در استان فارس با اولویت مددجویان کمیته امداد در فارس، شاخص و ارشند و نشان از تلاش مسئولان استانی از جمله استاندار فارس است.

«عنایت الله رحیمی» نیز در این مراسم تاکید کرد: کسب رتبه های برتر کشوری توسط کمیته امداد فارس با در اولویت دادن توانمندسازی مددجویان حاصل شده است تا با گذر زمان نیاز به حمایت نداشته باشند.

استاندار فارس افزود: خوشبختانه، تعامل و وحدت دستگاه های اجرایی و نهادهای حکومتی و مسئولان در فارس همواره به کسب نتایج برتر و مطلوب منجر شده است.

وی تصریح کرد: امیدواریم با توزیع خدمات به نیازمندان و توانمدسازی و ایجاد اشتغال برای آنها، روزی فرا برسد که نیازمند و مددجوی تحت حمایتی در استان وجود نداشته باشد.

گفتنی است، به مناسبت هفته دولت، استاندار فارس با حضور در اداره کل کمیته امداد امام خمینی فارس از خدمات و فعالیت های این دستگاه خدمت رسان، آگاهی یافت و با برگزاری وبینار با رئیس کمیته امداد کشور از خدمات ارائه شده توسط این دستگاه و استانداری فارس تقدیر شد.

کد خبر 963358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha