مفاهیم قرآن برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی کارآمد است/ راه یابی ۳۳ نفر به مسابقات کشوری

حجت الاسلام موسوی گفت: مفاهیم و درس های قرآن کریم برای پیشگیری از آسیب ها و ایجاد فضای امن اجتماعی کارآمد است.

حجت الاسلام سید «جانمراد موسوی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان با اشاره به برگزاری بیستمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه خانواده کارکنان منطقه پدافند هوایی مرکزی شهید نصر اصفهانی اظهارداشت: 80 نفر از خانواده های این سازمان در مسابقات شرکت کردند که 33 نفر آن ها به مرحله کشوری نیروی پدافند هوایی راه یافتند.

 

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی افزود: این مسابقات از جمله برنامه های قرآنی سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران است که در سطح نیروهای وابسته برگزار و در مرحله نهایی برگزیدگان کشوری هر یگان در قالب مسابقات خانواده بزرگ ارتش با یکدیگر رقابت می کنند.

 

وی ادامه داد: امسال به دلیل شرایط شیوع بیماری کرونا برگزاری مسابقات به صورت گسترده و با افتتاحیه و اختتامیه نبود و مراحل کشوری و نهایی نیز غیرحضوری است.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه ترویج فعالیت های قرآنی موجب تقویت باورها و روحیه پرسنل خواهد شد، تصریح کرد: فعالیت های قرآنی برای گروه مختلف سنی خانواده ارتش و همچنین سربازان برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه مسابقات نهج البلاغه، اذان، کتابخوانی و مسابقات فرهنگی به مناسبت های مختلف برگزار می شود، خاطرنشان کرد: تقویت باورهای دینی و انس با قرآن و اهل البیت(ع) از مهمترین اهداف چنین برنامه هایی است.

 

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی اضافه کرد: برگزاری برنامه های ماه محرم امسال متفاوت سال های قبل است و با رعایت اصول بهداشتی و همچنین انجام فعالیت های فرهنگی این مناسبت گرامی داشته شود.

کد خبر 963401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha