خدمت به مردم لازمه پیشرفت کشور و امیدآفرینی است

حجت الاسلام حسینی، با تأکید بر اینکه مسئولان برای خدمت به مردم باید روحیه جهادی و انقلابی را تقویت نمایند، گفت: خدمت به مردم لازمه پیشرفت کشور و امیدآفرینی است.

حجت الاسلام«سیدعلی حسینی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، باید از فرصتی که در نظام در اختیار داریم در زمینه خدمت به مردم، رشد و پیشرفت کشور بهره مند شویم.

 

امام جمعه بروجرد با تأکید بر اینکه فرصت های خدمت رسانی را نباید از دست بدهیم، افزود: امروز به برکت انقلاب و خون شهدا شاهد پیشرفت در عرصه های مختلف علمی، فناوری و نظامی هستیم، با تلاش در جهت تحقق شعار سال و حرکت به سمت جهش تولید باید اقداماتی اساسی در زمینه خدمت رسانی به مردم انجام شود.

 

وی با تأکید بر اینکه امروز مسئولان باید برای رفع مشکلات جامعه و مردم، رونق اقتصادی ریشه کن شدن مشکل بیکاری جوانان کار کنند، یادآور شد: مهم ترین خدمت به مردم رفع این مشکلات است، با اسفتاده از ظرفیت های داخلی و بهره مندی از توان نیروی جوان، دعوت از بخش خصوصی باید در اشتغال زایی نقش آفرینی کرد.

 

حجت الاسلام حسینی مدیریت، برنامه ریزی، تلاش، جهاد و روحیه انقلابی را در عرصه خدمتگزاری ضروری خواند و ادامه داد: خدمت یک مدیر انقلابی با تکیه بر روحیه جهادی رمز موفقیت و تحقق اهداف انقلاب است.

 

وی شهید رجایی و باهنر را الگوی مدیدان و مسئولان خواند و افزود: بهترین راه خدمت و تلاش برای رفع مشکلات کشور و مردم تقویت روحیه ساده زیستی، کار مضاعف و خدمت است.

 

امام جمعه بروجرد بر ضرورت تقویت روحیه امید در جامعه تأکید و بیان کرد: مهم ترین راه این اقدام خدمت به موقع و بی منت مدیران و مسئولان است.

 

وی اظهار داشت: مسئولان شهرستان بروجرد با تکیه بر روحیه همدلی، وحدت و تعامل در جهت توسعه این شهرستان و رفع مشکلات گام بردارند، برطرف سازی مشکلات بیکاری و اقتصادی زمان بر بوده و باید مدیریت صحیح و انقلابی در پیش گرفته شود.

کد خبر 963572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha