امر به معروف و نهی از منکر مردم به مسئولان در اپلیکیشن منادی

مفتاح از رونمایی از اپلیکیشن منادی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این اپلیکیشن امکان امر به معروف و نهی از منکر مردم به مسئولان را فراهم می کند.

«محمد صالح مفتاح» در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان از راه اندازی اپلیکیشن منادی در آینده نزدیک خبر داد.

 

معاون فرهنگ سازی و رسانه ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور افزود: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر نرم افزاری تهیه کرده است که مربوط به امر به معروف مسئولان و رساندن انتقادات و پیشنهادات مردم به مسئولان است.

 

وی خاطرنشان کرد: عدم دسترسی به مسئولان مهمترین دلیلی است که باعث شده تا مردم نتوانند مسئولان را امر به معروف و نهی از منکر کنند.

 

مفتاح با بیان اینکه اپلیکیشن منادی این امکان را فراهم می کند تا مردم بتوانند به راحتی به امر به معروف مسئولان بپردازند، گفت: اپلیکیشن منادی برای تسهیل و دسترسی آسان مردم برای ارایه نظرات، انتقادات و پیشنهادات به مسئولان کشور در رده های مختلف راه اندازی می شود.

 

معاون فرهنگ سازی و رسانه ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: فاز اول اپلیکیشن منادی به نمایندگان مجلس اختصاص یافته است تا مردم نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را در خصوص نمایندگان در این اپلیکیشن ثبت کنند.

 

مفتاح افزود: فاز اول اپلیکیشن منادی که قابلیت نصب بر روی تلفن های همراه اندروید را دارد به زودی رونمایی می شود.

 

وی یادآور شد: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر با استفاده از این اپلیکیشن تلاش می کند تا نقش واسطه گری برای ارایه گزارش تخلفات و اجرای امر به معروف و نهی از منکر را ایفا کنند.

 

 

 

کد خبر 963637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha