بهره برداری از ۱۶۱ طرح عمرانی، تولیدی و خدماتی اسفراین آغاز شد

همزمان با نخستین روز از هفته دولت، ۱۶۱ پروژه عمرانی، تولیدی و خدماتی اسفراین با اعتبار ۵ هزارو ۴۰۰ میلیارد ریال در بخش دولتی و خصوصی با حضور استاندار خراسان شمالی از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اسفراین؛ آیین بهره برداری و کلنگ زنی همزمان طرح های عمرانی، تولیدی، خدماتی هفته دولت در اسفراین امروز یکشنبه (دوم شهریور) از طریق ویدئو کنفرانس با حضور استاندار خراسان شمالی آغاز شد.

 

در این آیین از  تعداد  ۱۲۹ پروژه در بخش دولتی با اعتبار ۵۲۴ میلیارد ریال، ۲۴ پروژه در بخش خصوصی با هزینه ۴ هزار و۵۷۸ میلیارد ریال و افتتاح ۸ پروژه نیز با اعتبار ۲۲۹ میلیارد ریال، کلنگ زنی شد.


کمربند شمالی شهر اسفراین، پارک شهید صالحی در حوزه شهرداری، ۵۸ پروژه در بخش دهیاری ها، ۱۰ پروژه آسفالت راه روستایی و ۳۶ پروژه آسفالت معابر روستایی و افتتاح فاز نخست طرح توسعه شرکت صنعتی آذین فورج و ۴ واحد بوم گردی، از مهمترین طرح های عمرانی و تولیدی افتتاحی هفته دولت در شهرستان اسفراین است.



کتابخانه مرکزی، مجتمع مسکونی ۳۲ واحدی و طرح های حوزه کشاورزی، نوسازی مدارس، آب و فاضلاب و ورزش و جوانان از دیگر طرح های مهم هفته دولت شهرستان اسفراین است که از طریق ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسید.



همزمان عملیات اجرایی هشت پروژه نیز در هفته دولت آغاز شد که مهمترین آن ناحیه صنعتی صفی آباد با اعتبار ۲۱ میلیارد ریال است.



شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد.


 

کد خبر 963686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha